اهدای جایزه به ۲۲ اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم «ایثار»

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم «ایثار» با اهدای جایزه به ۲۲ اثر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 01March 2021

اهدای جایزه به ۲۲ اثر برگزیده جشنواره ملی فیلم ایثاربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سیدمرتضی حسینی مدیر گروه تلویزیونی شاهد و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار درباره مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره اظهار داشت: مراسم اختتامیه جشنواره در آستانه «روز بزرگداشت شهدا»، جمعه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

وی درباره تعداد جوایز و آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار، گفت: در این دوره در بخش مستند بلند بیش از ۱۵ دقیقه سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار به برگزیدگان این بخش اهدا می‌شود. در بخش فیلم‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی نیز دو اثر برگزیده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نیز جوایز بخش فیلم کوتاه داستانی جشنواره هستند که به سه اثر اهدا می‌شوند. در بخش شهدای مقاومت و شهید سلیمانی نیز جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند کوتاه در نظر گرفته شده است.

به گفته حسینی، جوایز بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش پویانمایی، جوایز بهترین تدوین فیلمنامه و بهترین پژوهش در بخش پژوهش، جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین پژوهش در بخش نماز، حجاب و عفاف و جوایز بهترین کارگردانی و بهترین نماهنگ در بخش نماهنگ از دیگر جوایزی است که در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار به آثار برگزیده این بخش‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها