مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

خرید کتب دفاع مقدسی از اولویت‌های مهم مجموعه ارشاد قم است

«سیدموسی حسینی کاشانی» گفت: بر اساس هماهنگی که با وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به‌عمل آمده قرار است، سال بعد خرید کتب حوزه ایثار و شهادت در اولویت برنامه‌های خرید کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم باشد.
کد خبر: ۴۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 01March 2021

خرید کتب حوزه ایثار و شهادت در اولویت‌ برنامه های مجموعه ارشاد قم قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سیدموسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس استان که ظهر امروز (دوشنبه) در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید دست کسانی را که علی‌رغم برخی کم‌کاری‌ها و نقایص، نسبت به برپایی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس و دیگر امور مربوط به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، همت می‌کنند، بوسید.

وی با ذکر این نکته که فعالان حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در واقع با شهدا معامله می‌کنند، ابراز کرد: انگیزه اینگونه افراد، الهی است و هیچ مانعی نمی‌تواند در مسیر پرشتاب و نورانی آنان، خللی وارد کند.

عضو شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اعلام همکاری کامل برای رونق کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان، تاکید کرد: موضوع خرید کتاب را در سال آینده به سمت و سوی کتاب مربوط به شهدا و ایثار و شهادت و مقاومت ارجحیت دادیم و در این زمینه رایزنی‌هایی نیز با وزارت متبوع انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار