دیدار مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان

«ابراهیم حسینی» مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس با سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 02March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در دیدار با «ابراهیم حسینی» مسئول کانون بازنشستگان سپاه بیت المقدس ضمن تبریک انتصاب وی به سمت رئیس کانون بازنشستگی سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار داشت: بازنشستگان اتاق فکر نیروهای مسلح بوده و نباید فراموش شوند چرا که با تلاش این افراد به امنیت پایداری رسیده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم ترویج روحیه ایثارگری گفت: باید تلاش شود تا در زمینه دفاع مقدس این بستر ایجاد شود که بتوان فضای مناسب برای گفتمان‌سازی آماده شود و پیشکسوتان بتوانند خاطرات دوران دفاع مقدس خود را یادآوری کنند تا بتوانیم به صورت کتاب چاپ شود و برای آیندگان ما درس باشند.

‌مالکی افزود: اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس کردستان آمادگی کامل و جامع دارد تا از ظرفیت ها و توانایی‌های موجود در بدنه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در جهت نشر مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس گام بردارد.

این مسئول تاکید کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس کردستان توانسته است در حوزه های مختلف قدم‌های هرچند کوچک بردارد که از جمله آن می توان به تهیه و چاپ ۵۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت، ساخت و تولید ۵ موشن گرافیک با موضوع شهدای شاخص و عملیات های مرزی و برون مرزی استان، ساخت و تولید ۱۲ اینفوگرافی با محوریت شهداشاخص و یادمان های شهدای گمنام و دفاع مقدس اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران برای به دست آوردن انقلاب خون زیادی تقدیم کرده است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی نصیب کشور شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار