توسط انتشارات راه یار:

«بر شانه‌های کارون» تجدید چاپ شد/ استقبال از خاطرات مردمی درباره حاج قاسم

چاپ دوم کتاب «بر شانه‌های کارون»؛ خاطرات مردمی درباره شهادت حاج قاسم، با استقبال مخاطبان و به همت انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۴۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 03March 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چاپ دوم کتاب «بر شانه‌های کارون»؛ خاطرات مردمی درباره شهادت حاج قاسم، با استقبال مخاطبان و به همت انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

بنابراین گزارش، «بر شانه‌های کارون» به عنوان سومین جلد از مجموعه‌ آثار «آیین‌های انقلاب اسلامی» انتشارات «راه یار» خاطرات مردم اهواز از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کند.

مصطفی شالباف، هادی سلامات، سیدمحمدال عمران، جعفرالهایی، ایمان یوسفی، حسین فرج پهلو، مریم خسرجی، فاطمه جنانی و زینب سادات سیدموسوی تحقیق و علیرضا اشرفی نسب، محمدعلی بخشی‌پور، مهرزاد قوی فکر، علی هاجری، نرگس اسکندری و فرانک صف‌آرا نیز تدوین و نگارش این کتاب را برعهده داشته‌اند. برشی از این کتاب در ادامه می‌آید.

سردار فرق می‌کرد؛ از روزی که دانشجو شده‌ام، مادرم روزی چند بار زنگ می‌زند. از ساعت خواب و بیداری می‌پرسد تا خوردوخوراک و آب‌وهوای اهواز. ریز احوال پدر و برادر کوچک‌ترم در خانه را هم گزارش می‌دهد.
صبح جمعه، ساعت نُه تلفن زنگ خورد. مادر بود. گریه می‌کرد.
_ خبر رو شنیدی؟
_ شنیدم.

خدا‌حافظی و تمام. همین! جمعه تمام شد. زنگ نزد که کجا و پیش کدام رفیقم نشسته‌ام. از پدر و برادرم هم چیزی نگفت. شنبه و آخرشب بود. هنوز زنگ نزده بود. طاقت نیاوردم. خودم تماس گرفتم و احوالپرسی کردم. داشت گریه می‌کرد: «چشم‌هام درد گرفته مادر. این دو روز یه چشمم اشک بوده و یکی خون.»

باز هم گفتگو کوتاه بود و سؤالی از جای خواب و نوع خوراکم نبود. یکشنبه آخرشب زنگ زدم و خبر تشییع فردا را دادم. ناراحت شد: «الان باید به من بگی؟! من چطوری خودم رو برسونم؟!»

یکشنبه هم کار و حال و لباس من مهم نبود! آن هم برای مادر من که پیگیر سیاست و اخبار کشور نبود.

براساس این گزارش، «بر شانه‌های کارون» در ۱۵۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان به چاپ رسیده است و علاقمندان جهت تهیه آن، علاوه بر کتابفروشی‌ها، می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab.ir نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند. همچنین در صورت نیاز می‎توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار