گردهمایی مسئولان ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

گردهمایی توجیهی - آموزشی مسئولان ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت ارائه گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ - 03March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) در گردهمایی توجیهی آموزشی بازرسین کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهدا در نظر امام (ره) به‌قدری بزرگ بودند که خدمت به آنان را اولویت‌های اصلی کشور می‌دانستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اولین نهاد‌های تأسیس شده در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در نظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شهدا، مزار شهدا، خانواده‌های آنان، جانبازان و آزادگان افرادی بسیار با عظمت هستند و با توجه به سخنان و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص شهدا، جانبازان و آزادگان در پیش چشم ما نیز باید به‌قدری بزرگ و با عظمت باشند که همواره احترام گذاشتن به آنان را به‌عنوان نخستین وظیفه خود در برابر آنان بدانیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا و ایثارگران بزرگترین الگو‌های جامعه هستند گفت: این عزیزان خیر را در جامعه نهادینه کرده‌اند و وقتی ما به این موضوع باور داشته باشیم، برای پاسداری از میراث این عزیزان و خدمت‌رسانی به خانواده‌های آنان از هیچ تلاشی غفلت نخواهیم کرد و این کار را وظیفه خود خواهیم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با تأکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت‌های سازمانی گفت: بازرسی در سازمان باید از تمام وظایف اطلاع داشته باشد تا بتواند درستی فعالیت‌ها را ارزیابی کند و از سلامت کار‌ها آگاه شود. در این مسیر حفظ آبروی افراد باید به‌دقت در نظر گرفته شود و از افراط و تفریط پرهیز شود. مجموعه بازرسی امین سازمان و افراد است و باید حقوق شهروندی و شرعی تمام افراد را رعایت کند.

گفتنی است در این گردهمایی با حضور مجید عابدی مدیرکل دفتر ارزیابی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت ستاد مرکز بنیاد در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ و سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت که وضعیت آن در سطح خوب و به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین در این همایش سطح‌بندی استان‌ها در ارزیابی سال ۱۳۹۸ و مقایسه آن با سال ۱۳۹۷ مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این گردهمایی موضوعاتی با عناوینی از جمله «صیانت از حقوق شهروندی»، «برنامه‌ها و پیشنهادات استان‌ها»، «بازرسی و نظارت ستادی» و «بازرسی استان‌ها» مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در پایان مراسم از استان‌های منتخب توسط مدیرکل دفتر ارزیابی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار