سردار احمدعلی گودرزی:

شهدای مرزبانی رهرو راه شهدای کربلا هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: شهدای مرزبانی با تأسی به شهدای کربلا برای حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی پا در میدان جهاد گذاشتند و خداوند نیز شهادت را به عنوان پاداش این مجاهدت مخلصانه به آنها ارزانی داشت.
کد خبر: ۴۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ - 03March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا که به شهرستان درگز سفر کرده است با حضور در منزل شهید مرزبانی «عبدالله تیموری» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

سردار گودرزی دیدار با خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار داشت: شهدا و خانواده شهدا بی‌ترديد بيشترين نقش را در اقتدار و امنيت امروز ميهن اسلامی ايران دارند زيرا شهدا با قطره قطره‌ی خون خود و خانواده شهدا با صبر و بردباری باعث صدور انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده مرزبانی خاطر نشان کرد: شهدای مرزبانی با تأسی به شهدای کربلا برای حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی پا در میدان جهاد گذاشتند و خداوند نیز شهادت را به عنوان پاداش این مجاهدت مخلصانه به آنها ارزانی داشت.  

وی در پایان گفت: آحاد مردم، مدیون شهدا و خانواده‌های معززی هستند که این گوهرهای ناب را در دامان خود پرورش داده‌اند، از این رو توجه به امور خانواده شهدا نباید مورد غفلت قرار گیرد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار گودرزی را همراهی کرد.

شهدای مرزبانی رهرو راه شهدای کربلا هستند

شهدای مرزبانی رهرو راه شهدای کربلا هستند

شهدای مرزبانی رهرو راه شهدای کربلا هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها