روحانی شهید «محمد مظفری»؛

ای امت‌ حزب‌ الله‌ در مقابل‌ خون‌ شهيدان‌ مسئول‌ هستيد

روحانی شهید «محمد مظفری» در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: ای امت‌ حزب‌ الله‌! در مقابل‌ خون‌ شهيدان‌ مسئول‌ هستيد به‌ اينكه‌ از اسلام‌، ميهن‌ اسلامی و انقلاب‌ اسلامی خوب‌ پاسداری کنید و گوش‌ به‌ فرمان‌ امام‌ باشيد.
کد خبر: ۴۴۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۱ - 21March 2021

اي‌ امت‌ حزب‌ الله‌! در مقابل‌ خون‌ شهيدان‌ مسئول‌ هستيد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، روحانی «محمد مظفری» فرزند حجت‌الاسلام «عبدالصمد مظفری»‌ سال 1344 در شهرستان آزادشهر متولد و پس از اتمام دوره ابتدایی و راهنمایی، وارد حوزه علمیه گرگان شد. سپس به حوزه علمیه قم مهاجرت کرد و با شروع دفاع مقدس، پای به جبهه نبرد نهاد. او پس از چندبار اعزام به جبهه سرانجام 5 اسفند 1362 در عملیات خیبر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید محمد مظفری:

بنام‌ نامی الله‌ و با درود و سلام‌ بر پيامبران‌ علی الخصوص‌ پيامبر عظيم‌ الشان‌ اسلام‌ حضرت‌ محمد ابن‌ عبدالله‌ (ص‌) و ائمه‌ هدی كه‌ اول‌ آنها ياور مظلومين‌ و محرومين‌ و دشمن‌ ستمگران،‌ حضرت‌ علی (ع‌) و آخر آنها حضرت‌ حجة ابن‌ الحسن‌ العسگری امام‌ زمان‌ (عج‌) و با سلام‌ و درود بر نماينده‌ بقية الله‌ الاعظم‌، حضرت‌ امام‌ خمينی رهبر كبير انقلاب‌ اسلامی و چشم‌ اميد مستضعفان‌ عالم‌. و با سلام‌ بر علمای دين‌، حقيقت‌ اسلام‌ عزيز و رزمندگان‌ گرامی و ظفرمند اسلام‌ و شهيدان‌ خونين‌ پيكر اسلام‌ از كربلای حسين‌ تا كربلای لاله‌ خيز خوزستان‌ و غرب‌ كشور ايران‌. و با سلام‌ و درود بر جانبازان‌ عزيز و گرانقدر انقلاب‌ اسلامی و مردم‌ مسلمان‌ و ايثارگر و امت‌ حزب‌ الله‌ كه‌ با مال‌ و جان‌ از اسلام‌ و انقلاب‌ اسلامی و ميهن‌ اسلامی تحت‌ فرماندهی نماينده‌ امام‌ زمان‌ (عج‌) دفاع‌ میكنند بر طبق‌ آيه‌ شريفه‌ «اِن‌َّ اللّه‌َ اشتَري‌ مِن‌َ المومنين‌َ انفسهم‌ و اموالهم‌ بان‌ لهم الجَنة» يعنی اگر شما مال‌ و يا جان‌ خويش‌ را فدا كرديد، خداوند در مقابلش‌ به‌ شما بهشت‌ میدهد.

شما ای پدر و مادر عزيزم‌! اگر در اين‌ مدت‌ چند سال‌ برای شما رنج‌ و زحمت‌ آفريدم‌ و فرزند خوبی برای شما نبودم‌، اميدوارم‌ مرا ببخشيد و حلال‌ نمائيد و از دعای خير فراموشم‌ نفرمائيد. من‌ در ميان‌ شما فرزندی دارم‌ همنام‌ دختر رسول‌ الله‌ الاعظم‌ (ص‌) از او خوب‌ نگهداری نمائيد. او فرزند من‌ و فرزند شماست‌ و شما خانواده‌ شهيد.

ای امت‌ حزب‌ الله‌! در مقابل‌ خون‌ شهيدان‌ مسئول‌ هستيد به‌ اينكه‌ از اسلام‌ و ميهن‌ اسلامی و انقلاب‌ اسلامی خوب‌ پاسداری کنید و گوش‌ به‌ فرمان‌ امام‌ باشيد. برای خورشيد عالم‌ تاب‌ جهان،‌ حضرت‌ مهدی (عج‌) دعا كنيد تا خداوند ان‌شاء‌الله‌ تعجيل‌ در فرجش‌ نمايد و برای سلامتی و طول‌ عمر امام‌ دعا كنيد. مساجد را پر كنيد. به‌ فرموده‌ بر حق امام، دشمن‌ از اين‌ مسجدها می‌ترسد. از بذل‌ مال‌ و جان‌ خويش‌ در راه‌ خدا دريغ‌ نفرمائيد «ان‌ الله‌ اشتری من‌ المومنين‌ انفسهم‌ و اموالهم‌ بان‌ لهم‌ الجنة» شما پول‌ بدهيد، مال‌ بدهيد، جان‌ بدهيد، در مقابلش‌ خداوند به‌ شما بهشت‌ جاودانه‌ خواهد داد. ای ملت‌! خورشيد اسلام‌ در درخشش‌ است‌. كربلا آزاد می‌شود. خفاشان‌ كافر سعودی را از حرمين‌ شريفين‌ و قبرستان‌ بقيع‌ دور می‌كنيم‌. قدس‌، آزاد خواهد شد. سلام‌ مرا به‌ امام‌ برسانيد و بگوئيد: حال‌، از من‌ راضی شود.

برای من‌ مجلس‌ نگيريد، روضه‌ حسين‌(ع‌) بپا كنيد. اگر خواستيد برای امام‌ حسين‌ خرج‌ دهيد. عراق‌ به‌ ايران‌ تجاوز كرده‌ نه‌ به‌ خاطر خاک ايران‌، بلكه‌ برای واژگون‌ كردن‌ انقلاب‌ اسلامی و سرنگونی جمهوری اسلامی. ما با ارتش‌ بعثی و مزدور عراق‌ می‌جنگيم‌ نه‌ بخاطر مقداری خاک، بلكه‌ به‌ خاطر دفاع‌ از اسلام‌، خصوصاً انقلاب‌ اسلامی و جمهوری اسلامی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها