غرس نهال دوستی به یاد شهدای مدافع سلامت در بافق/ کاشت بیش از چهار هزار نهال در اسفند

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و به یاد شهدای مدافع سلامت با حضور رییس و کادر درمان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و رییس و پرسنل اداره منابع طبیعی بافق، تعدادی نهال در محوطه این بیمارستان غرس شد.
کد خبر: ۴۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ - 04March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و به یاد شهدای مدافع سلامت با حضور رییس و کادر درمان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و رییس و پرسنل اداره منابع طبیعی بافق، تعدادی نهال در محوطه این بیمارستان غرس شد.

در این مراسم که رییس و کادر درمان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و رییس و پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان بافق حضور داشتند، «معظمی» رئیس بیمارستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی از همکاری صمیمانه اداره منابع طبیعی با مجموعه بیمارستان تشکر کرد.
غرس نهال دوستی به یاد شهدای مدافع سلامت در بافق/ کاشت بیش از چهار هزار نهال در اسفند
 
در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق با بیان اینکه طبیعت تصویر خداست با خرد و عشق از آن مواظبت کنیم، گفت: در این روز به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و اهمیت درختکاری و به یاد شهدای مدافع سلامت تعدادی نهال در محوطه بیمارستان غرس می‌شود.
 
پیش از این سید «علی نوروززاده» شهردار بافق از برنامه ریزی کاشت بیش از چهار هزار نهال در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح که از دهم تا ۲۲ اسفند و به مناسبت برگزاری کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد برگزار می‌شود، گروه‌های مختلف اعم از روحانیون، بسیجیان، کارمندان و کارگران، هیئت‌های مذهبی و سایر اقشار جامعه به کاشت نهال در محلات و بوستان‌های مختلف شهر می‌پردازند.
غرس نهال دوستی به یاد شهدای مدافع سلامت در بافق/ کاشت بیش از چهار هزار نهال در اسفند
 
شهردار بافق تصریح کرد: در این طرح گونه‌های مقاوم و سازگار با شرایط آب و هوای شهر از قبیل درخت خرما و زیتون در فضا‌های یاد شده غرس می‌شود.
 
وی هدف از این اقدام را گرامیداشت یاد و نام شهدا و افزایش سرانه فضای سبز شهری عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار