فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص):

یادواره‌های شهدای سپاه محمد رسول‌الله (ص) به‌صورت فصلی برگزار می‌شود

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: طبق روال هرساله که مراسم‌های بزرگداشت و پاسداشت شهدا را برگزار می‌کردیم، تصمیم گرفتیم تا به همت رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۲۷ و سپاه محمد رسول‌الله (ص)، در هر فصلی یک یادواره شهدا برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 04March 2021

برگزاری یادواره‌های شهدای سپاه محمد رسول‌الله (ص) به‌صورت فصلیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در آیین بزرگداشت سردار شهید «محمدابراهیم همت» و فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) با عنوان «ستارگان دوکوهه»، که امروز (پنج‌شنبه) در تالار «اندیشه» حوزه هنری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، خصوصاً سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، اظهار داشت: اقتدار و شجاعت سردار جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان» زبانزد و مظلومیت و معنویت شهید «حاج محمدابراهیم همت» نیز متبلور است.

وی با بیان اینکه دلاورمردی، ایثار و اخلاص شهید «رضا چراغی» برای همه ما الگو است، افزود: ولایتمداری شهید «حاج عباس کریمی» برای همه ما درس است و روحیه مقتدرانه و انضباط ارزشمند انقلابی شهید «حاج سعید مهتدی» نیز برای ما الگو است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: روحیه فرهنگی و مردم شهید «حاج احمد سوداگر»، مسیری را در جهت خدمت به مردم، اسلام و انقلاب برای ما گشود و شهید «حاج حسین همدانی» نیز فرمانده تمام‌عیار ما بود که اخلاص و تبحر وی در عرصه‌های مختلف زبانزد شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، وی در تمام عمر بابرکت خود خدمت و مجاهدت‌های زیادی را از دوران جوانی تا لحظه شهادتش داشت.

وی بیان داشت: اخلاص و شخصیت محکم و مقتدر شهید «حاج رضا فرزانه» در ذهن ما نقش بسته و همچنین چهره خندان و روحیه جهادگری شهید «حاج حسین اسداللهی» و حضور او در عرصه‌های سخت، امروز در ذهن‌های ما متبلور است و همه ما را یاد خدمات برجسته خودش در اقصی‌نقاط کشورمان و جبهه مقاومت می‌اندازد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: اینکه امروز ما این‌جا جمع شده‌ایم؛ به این معناست که شهدا ما را صدا می‌زنند و جمع می‌کنند تا از بزرگی و عظمت آن‌ها یاد کنیم.

وی تاکید کرد: طبق روال هرساله که مراسم‌های بزرگداشت و پاسداشت شهدا را برگزار می‌کردیم، تصمیم گرفتیم تا به همت رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۲۷ و سپاه محمد رسول‌الله (ص)، در هر فصلی یک یادواره شهدا برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار