استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت «محمد زارعی» را تسلیت گفت

حسین کلانتری در پیامی شهادت «محمد زارعی» اولین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 05March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت «محمد زارعی» اولین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت دکتر محمد زارعی پزشک زبردست، خدوم و گرانقدر بیمارستان شهید جلیل یاسوج در مسیر خدمت به مردم و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، مایه اندوه و تأسف فراوان شد.

فقدان چنین انسان‌های وارسته و شایسته‌ای اگرچه جانسوز و جبران‌ناپذیر است، اما خدمات ارزشمند و ایثار و فداکاری آنها در راه دفاع از سلامت جامعه همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب شهادت این مدافع سلامت را به خانواده معزز و بزرگوار این عزیز سفرکرده، جامعه پزشکی و پرستاری و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز آسمانی، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

مطمئناً تلاش‌ها و مجاهدت‌های این پزشک ایثارگر و فداکار در خط مقدم خدمات‌رسانی و کمک به درمان بیماران و دفاع از سلامت جامعه، جلوه‌های گرانقدری از ایثار و مسئولیت‌پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی و درمانی در خاطر مردم قدرشناس به یادگار خواهد گذاشت.

از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و سلامتی و‌ توفیق و اجر و صبر برای بازماندگان شریف و همه پزشکان و پرستاران فداکار از خداوند سبحان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها