فرمانده سپاه شهرستان خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع ۱۳سری جهیزیه در بین زوج‌های بی‌بضاعت

سرهنگ ابوالفضل فتوحی از اهدای ۱۳ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان نیازمند شهرستان خلیل‌آباد در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ - 06March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل فتوحی» فرمانده سپاه شهرستان خلیل‌آباد از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی نباید مانع ازدواج جوانان به‌ویژه قشر ضعیف جامعه شود ولذا مبتنی بر نتایج شناسایی بسیج محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان و از طریق معرفی معتمدان محلی، فهرستی از زوج‌های نیازمند شهرستان تهیه و مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۳ سری جهیزیه توسط سپاه شهرستان آغاز شد.

وی افزود: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ريال اعتبار برای این جهیزیه‌ها در نظر گرفته ‌شده بود و از تیرماه سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در سطح مناطق محروم شهرستان توزیع ‌شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خلیل‌آباد بابیان اینکه ۸ قلم کالا در این سری جهیزیه‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، هشت قلم از لوازم اساسی جهیزیه ازجمله لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش، بخاری، چای‌ساز، سرویس قابلمه، سرویس آیروپال و جاروبرقی به زوج‌های جوان اهدا شده است.

وی ادامه داد: جهیزیه‌های تهیه‌ شده همه از تولیدات داخلی است که باهدف حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی در راستای تهیه و استفاده از این محصولات و حمایت از تولیدکنندگان کشورمان تهیه‌ شده است.

فتوحی در انتها ابراز امیدواری کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا علاوه بر کمک به کادر درمان، در رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده و از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق ادامه این مسیر و تلاش در جهت مرتفع ساختن دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را به ما عطا کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها