قالیباف:

توجه به محیط زیست از اولویت‌های مجلس است

رئیس مجلس شورای اسلامی توجه به محیط زیست را از اولویت‌های مجلس یازدهم خواند و گفت: مصمم هستیم تا در حوزه محیط زیست گام‌های جدی و اساسی برداریم.
کد خبر: ۴۴۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 06March 2021

توجه به محیط زیست از اولویت‌های مجلس استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) پس از کاشت یک اصله نهال میوه به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، اظهار داشت: موضوع محیط زیست و فضای سبز به ویژه درختکاری و حفظ درخت‌ها از اولویت‌های مردم و مسئولان است.

وی افزود: توجه به محیط زیست از اولویت‌های مجلس است و کاشت نهال نیز هر سال به عنوان یک کار نمادین انجام می‌گیرد؛ امیدواریم در اجرا و عمل و همچنین سیاست‌گذاری و قانونگذاری به بحث محیط زیست توجه کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، آلودگی‌های هوا، صوت، آب و خاک را از جمله چالش‌های جدی کشور دانست و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در مسیر سلامت جسم، روح و روان یکایک جامعه و نسل آینده گام برداریم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما در مجلس یازدهم مصمم هستیم تا موضوع محیط زیست را با قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای آن پیش ببریم؛ امیدوارم در این مسیر گام‌های جدی و اساسی برداریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها