برگزاری اردوی خانوادگی جانبازان ورزشکار قطع عضو در بندر انزلی

اردوی خانوادگی فرهنگی تفریحی جانبازان ورزشکار قطع عضو باشگاه ستارگان ایثار و مخابرات تهران در بندر انزلی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 06March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و با تلاش اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، اردوی خانوادگی فرهنگی تفریحی جانبازان ورزشکار قطع عضو باشگاه ستارگان ایثار و مخابرات تهران از تاریخ ۱۴ اسفند با همکاری سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در هتل سفید کنار بندر انزلی در حال برگزاری است.

این اردوی خانوادگی که با رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌منظور افزایش سطح نشاط و سلامت عزیزان جانباز و خانواده محترم ایشان برنامه‌ریزی و اجرا شد، تا تاریخ ۱۸ اسفند ادامه خواهد داشت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مسابقات تفریحی دارت، پرتاب حلقه و فوتبال نیز برگزار می‌شود.

همچنین اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران حسب ماموریت‌های اداره نشاط و سلامت و در راستای تحکیم مبانی خانواده ایثارگران و باتوجه به نقش موثر آموزش و آگاهی بخشی در تداوم و قوام زندگی درخصوص زوجین جوان (فرزندان شاهد و ایثارگر) و با عنایت به اهمیت موضوع خانواده و لزوم تمرکز بر استحکام و نشاط و سلامت معنوی خانواده ایثارگران، به‌منظور افزایش نرخ نشاط و شادکامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این حوزه، برنامه‌ای پنج ساله برای آموزش و رصد وضعیت خانوادگی مزدوجین - در بازه زمانی ۵ ساله- را در نظر گرفته است.

بدین منظور نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی مزدوجین جوان شاهد و ایثارگر با عنوان «خانواده با نشاط (طرح ققنوس)» را از ۱۶ لغایت ۲۰ اسفند در محل کردان کرج برگزار می‌کند.

امید است این نوع برنامه‌ها و فعالیت‌ها موجب افزایش نشاط و رضایت ایثارگران عزیز سراسر کشور شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار