مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی:

توجه به ورزش جانبازان روشندل امری ضروری است

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به وجود ۴۳ جانباز روشندل در این استان گفت: تشویق و فراهم کردن امکانات مورد نیاز ورزش گلبال برای جانبازان روشندل ضروری و طرح پایش سلامت برای این عزیزان با اولویت انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 23February 2022

توجه به ورزش جانبازان روشندل امری ضروری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در دیدار با تنی چند از جانبازان روشندل که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ۴۳ جانباز روشندل مایه فخر و مباهات این استان به شمار می‌روند و با توجه به شیوع بیماری کرونا، تأمین سلامتی این عزیزان از موارد ضروری است.

وی طرح پایش سلامت جانبازان را از جمله اقدامات در راستای سلامتی جانبازان برشمرد و افزود: تزریق واکسن کرونا به جانبازان ۷۰ درصد با اولویت جانبازان روشندل از فعالیت‌های بنیاد است که در راستای پیشگیری از بیماری برای این عزیزان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع کرونا، با اقدامات مختلف پیشگیری، تمامی جانبازان روشندل در سلامتی کامل به سر می‌برند. اداره اردویی و ورزشی بنیاد به دنبال آن است، امکانات و خدمات لازم برای ورزش گلبال جانبازان روشندل و زمینه ارتقای سطح نشاط، شادابی و سلامتی این عزیزان فراهم شود.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۲ نفر از جانبازان روشندل به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، افزود: هر آنچه خدمت به این عزیزان ارائه بدهیم، جبران فداکاری جانبازان روشندل نیست، اما همه امکانات مورد نیاز ورزش، مانند زمین بازی، مربی و تجهیزات را به کار خواهیم گرفت تا بستر‌های ورزشی برای این عزیزان فراهم شود.

حجت‌الاسلام معصومی گفت: تمام هدف بنیاد این است که جانبازان روشندل برای ساعاتی از منزل خارج شده و در جمع همتایان خود قرار بگیرند. از اصحاب رسانه انتظار می‌رود، خاطرات و رشادت‌های این عزیزان را برای نسل‌های آینده بازگو کنند، زیرا در تمامی کشور‌ها مجروحان جنگ پس از مدتی افسرده و شرایط بحرانی را طی می‌کنند، اما جانبازان روشندل با روحیه بسیار بالا و بعضا شوخ طبع هستند، که الگویی برای جوانان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار