مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

جشنواره تشکل‌های مردم‌ نهاد دفاع مقدس در همدان برگزار شد

سردار «مهدی ظفری» گفت: جشنواره برگزیدگان تشکل‌های برتر مردم‌ نهاد دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در همدان برگزار شد و از 3 تشکل مردم نهاد برتر این استان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۴۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 07March 2021

جشنواره برگزیدگان «تشکل‌های مردم‌نهاد دفاع مقدس» در همدان برگزار شدسرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان از برگزاری اولین جشنواره ملی برگزیدگان تشکل‌های برتر مردم‌نهاد دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در همدان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از تشکل‌های برتر مردم‌نهاد فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این جشنواره از «علیرضا زنگنه» مدیر تشکل مردم نهاد «شهدای نوجوان آفتابگردان»، سید جعفر دعوتی مدیر تشکل «پیام آوران ایثار» و محمد ایران پور «مدیر تشکل مردم نهاد «راویان فتح» تجلیل به عمل آمد.

وی متذکر شد: 257 تشکل مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس استان همدان فعالیت می‌کنند که جایگاه و نقش این تشکل‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار