جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش قرآنی و مکتبی است/ شهدا با تأسی به قرآن به مقام والای شهادت نایل آمدند

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن ارتش عنوان کرد: برگزاری چهل دوره مسابقات قرآن کریم نشان می‌دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش قرآنی و مکتبی است.
کد خبر: ۴۴۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 07March 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه بازدید از محل برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقطع کارکنان پایور و وظیفه و نوزدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های ارتش که به میزبانی نیروی دریایی ارتش در حال برگزاری است، با اشاره به شرایط کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای فعالیت‌های فیزیکی، بر ضرورت پرداختن بیش از پیش به فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خدمت در زمینه فعالیت‌های قرآنی را توفیقی بزرگ دانست و اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی توفیق بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است. باید از افراد خوش ذوق و مستعد برای اجرای فعالیت‌های قرآنی بهره ببریم. با توجه به جذابیت‍های موجود در فضای مجازی، باید فعالیت‌های خود را در این بستر گسترش دهیم که بتوانیم بر اساس فرموده‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در جذب افراد جامعه مخصوصا نسل جوان موفق عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت در ادامه به جایگاه والای قرآن کریم در میان اعضای خانواده بزرگ ارتش اشاره کرد و افزود: برگزاری چهل دوره مسابقات قرآن کریم نشان می‌دهد که این کتاب آسمانی در ارتش ساری و جاری است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش قرآنی و مکتبی است که آحاد خانواده ارتش، با اتکا بر آموزه‌های قرآنی به خدمت می‌پردازند.

وی ادامه داد: تاریخ اثبات کرده است که متمسکین به قرآن کریم، توانایی انجام کار‌های بزرگ و تاثیرگذاری در زندگی روحی و معنوی مردم دارند. ارتش به عنوان یک ارگان نظامی در کنار وظایف متداول خود باید فرهنگ قرآنی داشته باشد که هم از نظر جانی و هم معنوی محافظ ملت شریف ایران باشند. شهدای مدافع حریم اهل بیت (ع) و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأسی به قرآن کریم به به مقام والای شهادت و این جایگاه رفیع دست پیدا کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار