همرزم غواص شهید «سید احمد موسوی نژادان»:

شهید «سید احمد موسوی» گنجی بود که نتوانستیم درب این گنجینه را باز کنیم

حاج «محمدرضا چمیدفر» گفت: شهید «سید احمد موسوی» گنجی بود که نتوانستیم درب این گنجینه را باز کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ - 09March 2021

حاج «محمدرضا چمیدفر»، همرزم غواص شهید «سید احمد موسوی نژادان» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: سید احمد دوست صمیمی من و همچون یک برادر بود. اخلاق زیبا و حسنه او، همه را جذب خود کرده بود.

وی با بیان اینکه سید احمد از نظر کارایی نظامی در سطح بالایی قرار داشت، افزود: او مسئولیتی نمی‌پذیرفت و کارهایش برای کسب رضای خداوند بود. رفتارش صادقانه بود و گمنامی را دوست داشت.

چمیدفر با بیان اینکه سید احمد قبل از عملیات کربلای 4 به صورت مخفیانه به گردان حضرت ولی عصر (عج) ملحق شده بود، افزود: بیشتر نیروهای آن گردان از شهرستان زنجان بودند و سید احمد را نمی‌شناختند. من به «حاج محمد اوصانلو» فرمانده گردان یادآوری کردم که سید احمد با این سابقه به عنوان غواص در گردان شماست. او از لو رفتن خود ناراحت بود و از من گلایه کرد.

وی با تأکید بر اینکه سید احمد، گنجی بود که نتوانستیم درب این گنجینه را باز کنیم، توضیح داد: بعضی اوقات فکر می‌کنم آیا این‌ها موجودات آسمانی بودند که ما نشناختیم؟ این‌ها دنبال مقام و پول نبودند.

‌گفتنی است، غواص شهید «سید احمد موسوی نژادان» 22 آبان ماه سال 1342 در تبریز متولد شده و چهارم دی ماه سال 1365 طی عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار