نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

وجهه سرمایه‌سازی در حوزه دفاع مقدس باید تقویت شود

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: وجهه سرمایه‌سازی در حوزه دفاع مقدس با عنایت به سرمایه انسانی و معنوی و فرهنگی را باید تقویت و این گنج تمام نشدنی را به نسل‌های آتی منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 08March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: وجهه سرمایه ‌سازی در حوزه دفاع مقدس با عنایت به سرمایه انسانی و معنوی و فرهنگی را باید تقویت و این گنج تمام نشدنی را به نسل‌های آتی منتقل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه معنوی دفاع مقدس، تاکید کرد: تبیین دوران دفاع مقدس مانع از تحریف آن می‌شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ما امروز این وحدت ملی را مرهون دفاع مقدس هستیم، یادآور شد: این وحدت بین آحاد ملت و نیروهای مسلح وحدت حقیقی بود و نه لفظی.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اعتماد مطلق رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به وعده‌های نصرت الهی را از مولفه های مهم دفاع مقدس نام برد و گفت: بزرگترین نکته دفاع مقدس برای امروز برجسته کردن شعار «ما می توانیم» و اتکا به توان ملی و داخلی است.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی‌ در پایان نقش دهی به مردم در اداره جنگ را از دیگر شاخصه های مهم دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: بسیج مردمی ابتکار فراموش نشدنی حضرت امام خمینی(ره) بود که موجب نصرت رزمندگان اسلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار