نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

عزت و آرامش کشور ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگران است

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به استان قم سفر کرد.
کد خبر: ۴۴۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 08March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در آغاز سفر به استان قم با خانواده‌های معظم شهیدان «محمد، احمد و علی جعفری نیا» و «احمد، محمود و هادی وکیلی ناطق» و جانباز ۷۰ درصد «حسن میرزایی» دیدار و ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری از مقام شامخ ایشان تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها اظهار داشت: عزت، امنیت و آرامش امروز ثمره مجاهدت جوانان این مرز و بوم است که با نثار خون خویش و اعضا و جوارحشان از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و ملت ایران همواره مدیون ایثار و صبر خانواده معظم شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با انقلاب اسلامی احیا شد و شهدا با نثار جان خویش پرچم‌های عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با مادر معظم سرداران شهید «مهدی و مجید زین‌الدین» گفت: اگر ایستادگی و مقاومت ملت ایران نبود، حتماً نقشه‌های دشمن علیه نظام اثرگذار می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین شکری در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و جمعی از خادمان به شهدا صورت گرفت، افزود: مردم بزرگواری داریم، ملتی ایثارگر که در دوران دفاع مقدس چه در جبهه‌ها و چه در شهر‌ها با ایستادگی و مقاومت دشمنان را به شکست کشاندند. امروز نیز همان مردم مقاوم و ایثارگر تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشته و پای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: الگوی این ایثارگری خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند که از جان فرزندانشان گذشتند و ایثار کردند تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حضور در منزل خادم شهدا مرحوم «جواد حقیقی» با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکری در ادامه سفر به استان قم با حضور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با ابلاغ حکم حجت الاسلام هنرمند به عنوان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: رسالت حوزه نمایندگی، ولی فقیه در استان‌ها عمق‌بخشی به فعالیت‌ها و عملکردها، ارتقای معنوی نیروی انسانی بنیاد در خدمت به جامعه ایثارگری، بالا بردن انگیزه‌های الهی، حفاظت و پاسداری از اندیشه‌های ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی تأکید کرد: حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود هدایت جامعه هدف و ارتقای خدمت رسانی و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را در بنیاد استان‌ها دنبال می‌کند و این موضوع در سایه وحدت و انگیزه‌های خالصانه و صادقانه در مسیر خدمت رسانی محقق می‌شود. امروز توفیق داریم تا خدمت‌گزار خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و باید تلاش نماییم تا در این مسیر بهترین خدمت را ارائه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا ادامه داد: تشکیل بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ عمق بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام و اهمیت و حساسیت ایشان نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را می‌رساند.

وی با اشاره به خدمت در سال‌های دفاع مقدس گفت: در آن دوران گاهی روزی ۱۲۰ تا ۱۵۰ شهید در قم تشییع می‌شد و عصر همان روز بمباران مناطق مسکونی روز‌های سختی را برای مردم رقم می‌زد، اما ملت ایران چه آن روز و چه در این روز‌های تحریم با همه سختی‌ها ایستادگی کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخته است.

در پایان این مراسم حکم مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به حجت الاسلام حسن هنرمند ابلاغ شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار