یادداشت/ نقی سالاری

امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدا هستیم

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدا است؛ لذا وظیفه‌ داریم همواره به یاد شهدا باشیم و اگر از کنار مقبره شهیدی عبور کردیم با صلوات و فاتحه از آن‌ها یاد کنیم.
کد خبر: ۴۴۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 09March 2021

امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدا هستیمگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «نقی سالاری» پرسنل پلیس پیشگیری تهران بزرگ؛ با توجه به فرمایشات امام خامنه‌ای، حاج قاسم سلیمانی با متلاشی کردن توده سرطانی و خطرناک داعش، نه فقط به کشور بلکه به ملت‌های منطقه، جهان اسلام و بشریت خدمت گزاری کرد و این تعبیر، تعبیر بسیار بزرگی است.

ما شهید حاج قاسم را مصداق برجسته تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) می‌دانیم که تمام عمرش را وقف خدا کرده است و شهادت هم به تعبیر رهبری معظم، پاداش بی‌وقفه او در طول عمر ایشان بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره فراملی و بین‌المللی بود؛ هم جبهه مقاومت ایشان را به خوبی می‌شناخت و از همکاری‌ها، مشورت‌ها و راهنمایی‌های حاج‌ قاسم استفاده می‌کرد و هم در جهان به عنوان یک چهره نامدار و بی‌بدیل مطرح شده بود.

حقیقتا شهید سلیمانی در هر عرصه‌ای که وارد می‌شد با تمام توان خود را وقف می‌کرد؛ سرکوبی داعش هم نتیجه تلاش بی‌وقفه ایشان بود و علاوه بر اینکه ایشان شجاع بود؛ شهامت و شجاعت در کنار اخلاص و فروتنی، رمز ماندگاری ایشان بود، به طوری که از ایشان یک چهره الهی ساخته بود.

نقش شهید سلیمانی، در موضوع فلسطین، یمن و لبنان بر هیچ کس پوشیده نیست و در مقابل استکبار در مقابل صهیونیست‌ها، داعش، فتنه‌های داخلی ایستادند و عزم جدی برای مقابله داشتند؛ می‌توانیم بگوییم سردار شهید سلیمانی عزم و غیرت دینی و قدرت تهاجمی و دفاعی ایرانیان را  به رخ جهانیان کشید و توانست به عنوان یک چهره ماندگار در تاریخ ثبت شود.

در واقع باید گفت حاج قاسم سلیمانی رمز موفقیت مذهب تشیع در جهان اسلام است و مکتب او به منزله نجات اسلام در جهان است.

رحمت خداوند بر تمام افرادی که بر گردن ما ایرانیان حق دارند؛ رحمت خدا برخانواده شهدا؛ رحمت خدا بر مادران شهدا؛ رحمت خدا بر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ رحمت خدا بر جانبازان عزیز وطنم؛ رحمت خدا بر تمام سربازان و سرداران ولایتی کشورم؛ رحمت خدا بر مالک اشتر زمان حاج قاسم عزیز سردار دلها؛ رحمت خدا بر شهدا نیروی مسلح؛ بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «شهدای مرزبانی ما مظلوم هستند.»

طبق فرموده سردار دلها حاج قاسم سلیمانی «ما ملت امام حسینیم؛ ما ملت شهادتیم»؛ تا دنیا دنیاست از این انقلاب و رهبر عزیزتر از جانم تا آخرین قطره خون در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدا است؛ لذا وظیفه‌ داریم همواره به یاد شهدا باشیم و اگر از کنار مقبره شهیدی عبور کردیم با صلوات و فاتحه از آن‌ها یاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار