به‌مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)؛

«وحدت ادیان»؛ عامل اصلی ظفر بر جبهه دشمنان است

یکپارچگی موحدین در ادیان و مذاهب مختلف می‌تواند بهرین راه، وسیله و حربه‌ی مقابله با دشمنان ادیان آسمانی به ویژه اسلام ناب محمدی باشد.
کد خبر: ۴۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ - 11March 2021

وحدت ادیان، عامل اصلی ظفر بر جبهه دشمنان استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آن شب موعود فرا رسید و وعده‌ی صادق انبیاء الهی محقق شد. محمد به حراء رفت و جبرئیل نازل شد. گفت بخوان. محمد پاسخ داد خواندن نمی‌دانم. مجددا جبرئیل گفت بخوان. محمد پاسخ خواندن نمی‌دانم؛ و این بار آن آیات آسمانی نازل شد اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرا و ربک الاکرم، علم الانسان ما لم یعلم؛ و اینگونه بود که محمد برگزیده و مبعوث پروردگار عالمیان شد.

زرتشت در گات‌ها به ظهور مردی اشاره دارد که آخرین فرستاده است. از داشتن پدر محروم است و نماز را بر پا می‌دارد. در تورات از آمدن پیامبری نقل شده که نامش احمد است و جهان را نجان خواهد داد. در انجیل یوحنا آیات ۲۵ تا ۲۷ عیسی ابن مریم علی نبینا السلام اشاره به آمدن شخصی دارد که پس از او و از طریق جبرییل آموزه‌های الهی را به بشریت خواهد آموخت. با عنایت به این که هیچیک از حواریون با جبرئیل ارتباطی نداشته‌اند، لذا اشاره‌ی عیسی مسیح به وجود مبارک حضرت خاتم النبین است.

در روزگار کنونی به بهانه‌های مختلف دست شیاطین زمانه از آستین در آمده و به اسلام و پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه و آله اهانت شد. از مساله‌ی «شارلی ابدو» گرفته تا تشکیل گروهک‌های اسلامی تندرو در خاورمیانه با عناوینی مانند طالبان، القاعده، داعش و... که چهره‌ی خشنی از اسلامی رحمانی به نمایش می‌گذارند که بنا به مستندات موجود همگی وابسته به آمریکا، اسراییل و انگلیس هستند. اینجاست که جامعه‌ی جهانی به ویژه مسلمانان باید هوشیارتر از همیشه باشند توطئه‌های جبهه‌ی دشمن را خنثی سازند.

وحدت و یکپارچگی مسلمین در مقابله با دشمنان و مستکبرین بهترین و درخور شان‌ترین حربه در برابری با دشمنان نابکاری است که هر ساله به شکلی سعی بر آن دارند تا چهره‌ای مخدوش و خشنی از اسلام به نمایش بگذارند.

در حدود یک سال قبل دختری مسیحی در اروپا به قرآن ادای احترام کرد و به این کلام مقدس بوسه زد. همین حرکت ساده از یک دختر نوجوان مسیحی در قلب اروپا در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری از نیرنگ‌های دشمنان اسلام را خنثی کرد. یکی از عوامل ظفر و پیروزی بر دشمنان اسلام هماهنگی و وحدت مسلمانان با دیگر موحدین در مقابله و رویارویی با دشمنان ادیان الهی است. یکپارچگی موحدین در ادیان و مذاهب مختلف می‌تواند بهرین راه، وسیله و حربه‌ی مقابله با دشمنان ادیان آسمانی به ویژه اسلام ناب محمدی باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار