جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید «حسینی» در مشهد دیدار کرد

سرهنگ محمود پارسافر در دیدار با خانواده شهید مرزبانی «محمدرضا حسینی» تداوم صیانت از ارزش‌های والای شهیدان توسط مرزبانان جمهوری اسلامی را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۴۴۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 10March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا و در ادامه دیدار فرماندهان ارشد مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهدا، سرهنگ محمود پارسافر جانشین مرزبانی استان با حضور در منزل شهید «محمدرضا حسینی» از شهدای مظلوم مرزبانی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ پارسافر در این دیدار اظهار داشت: شهید در راه دفاع از اسلام و مسلمین توسط خداوند انتخاب شده و خانواده شهید نیز به همین سبب از برگزیدگان الهی است؛ بر همین اساس در جامعه اسلامی دارای عزت هستند و ما صبر و بردباری خانواده شهدا را ارج می‌نهیم و خود را مدیون آنان می‌دانیم.

جانشین مرزبانی استان یادآور شد: امیدواریم خدمتی که می‌کنیم در درجه اول مورد قبول درگاه احدیت واقع شود و بعد از آن نیز شادی روح شهدای گرانقدر را به همراه داشته باشد.

وی در پایان گفت: امید که خداوند به ما توفیق حرکت در مسیری را که شهدا در دفاع از انقلاب برای ما ترسیم کردند گام برداریم و شهیدان ما را از دعای خیرشان بی‌نصیب نگذارند.

در این دیدار، سرهنگ پارسافر به پاس ایثار و صبر خانواده شهید حسینی از این آنان تقدیر کرد.

شهید «محمدرضا حسینی» طی درگیری با قاچاقچیان مسلح در هنگ گزیک به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار