مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خبر داد؛

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا

پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کاهش قیمت‌ها و افزایش رضایت مردم از خرید شب عید سازمان اتکا با همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به کاهش قیمت محصولات نوروزی کرده است.
کد خبر: ۴۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ - 10March 2021

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بنا به دستور مدیرعامل سازمان اتکا سردار مسعود حشمتی‌پور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و افزایش خرید مشتریان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا سراسر کشور از ۱۸ اسفند تا پایان سال جاری تمام محصولات قصابی را با کاهش ۱۵ درصد قیمت و آجیل، شیرینی و غرف جزایر را با کاهش تا ۲۰ درصدی قیمت ارائه می‌کند.

مرتضی اعلمی مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تأکید بر بیانات اخیر امام خامنه‌ای مبنی بر ضرورت حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا بنا به اوامر مدیر عامل سازمان کاهش قیمت کالا‌های نوروزی را اعمال کرد.

اعلمی در این باره گفت: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در تلاش است تا در حد امکان با کاهش قیمت محصولات، خدمات رسانی هر چه بیشتری را درجهت رضایت مشتریان فراهم نماید.

مدیر‌ عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ادامه داد: ابزار ناخرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مشکلات معیشتی و سودجویی واسطه‌ها و اقدام در جهت کاهش قیمت‌ها، همه خدمتگزاران نظام را بر آن داشت تا با تمام توان به دستور ایشان عمل نمایند.

اعلمی تصریح کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا همواره در تلاش است تا با حذف واسطه‌ها محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در نقاط محروم و صفرمرزی همواره به خدمات رسانی مشغول است، اظهار کرد: رسالت اصلی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ارائه خدمات خرسند ساز به جامعه هدف و تمام مردم است.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تأکید بر اینکه فروشگاه‌های اتکا با رویکرد خدمات رسانی و نه تجاری مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: بهره‌مندی کامل از زنجیره تأمین کالا در فروشگاه‌های اتکا و حذف واسطه‌ها، موجب کاهش قیمت تمام شده محصولات می‌شود و ما سعی داریم تمام محصولات را با بهترین شرایط به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.

اعلمی با اشاره به تأمین و فروش کالا‌های صرفاً ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خاطرنشان کرد: با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از کالا‌های ایرانی، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تنها اجناس تولید داخل به فروش می‌رسد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ادامه داد: با تعامل انجام شده از ۱۸ اسفند محصولات قصابی، آجیل، شیرینی و غرف جزایر با کاهش قیمت تا ۲۰ درصد به مشتریان ارائه می‌شود.

اعلمی در پایان خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور با رویکرد خدمات رسانی هر چه بیشتر، از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند و با خدمت صادقانه سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار