اختتامیه مسابقه «راز دل با شهدا» روز شهید برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی ضمن معرفی برترین‌های مسابقه «راز دل با شهدا» از برگزاری اختتامیه این مسابقه در ۲۲ اسفندماه همزمان با روز شهید خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 10March 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «فرهاد مجلسی» مدیرعامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی از برگزاری اختتامیه مسابقه «راز دل با شهدا» خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه که همزمان با نمایشگاه دفاع مقدس (در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) به همت خانه فرهنگ ایثار و مهربانی و با حمایت امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است، ۲۲ اسفند‌ همزمان با روز شهید با اعلام برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

وی اظهار کرد: موضوعات این مسابقه شامل «اخلاق و سبک زندگی شهدا»، «انگیزه شهدا برای دفاع از میهن اسلامی»، «انتظار شهدا از نسل امروز» و همچنین یک قالب آزاد در خصوص زندگی شهدا بود که علاقه‌مندان تا اول اسفندماه برای شرکت در این مسابقه فرصت داشتند تا در قالب نوشته مکتوب، صوت، نقاشی و یا کیلیپ تصویری یک‌دقیقه‌ای آثار را برای ما را ارسال کنند.

مجلسی عنوان کرد: پس از بررسی آثار، چهار نفر به عنوان نفرات برتر این مسابقه معرفی شدند و بر این اساس «دنیا اسکندرزاده»، برای اثر «بنام کوله‌بار دلتنگی» به عنوان نفر اول شناخته شد و نفرات دوم تا چهارم نیز به ترتیب «شهین عادلی»، برای اثر «آرزو‌های به‌گل‌نشسته»، «سهیلا سپهری» دارنده اثر «عشق عادت نمی‌شود» و «پوریا اسکندرزاده» برای اثر «فرزند ایران» شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود از نفرات اول تا چهارم طی مراسمی تجلیل به‌عمل آید که به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده بخاطر بیماری کرونا، امکان‌پذیر نبود و اگر سال آینده شرایط بهتر شود، این عزیزان به صورت حضوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند؛ ضمن اینکه به صورت پستی هدایا برای افرادی که حائز رتبه برتر شدند، تقدیم خواهد.

مدیرعامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم در آینده نیز این مسابقات را مجدد برگزار کنیم و آثار ارائه‌شده را به صورت مکتوب درآورده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها