وصیت‌نامه شهید «ابراهیم قهرمانی»؛

هرگز نگذارید منافقین در جامعه اسلامی ما سربلند کنند

شهید «ابراهیم قهرمانی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: هرگز نگذارید منافقین در جامعه اسلامی ما سربلند کنند.
کد خبر: ۴۴۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 11March 2021

هرگز نگذارید این منافقین و در جامعه اسلامی ما سربلند کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم قهرمانی» در تاریخ ۱۳۴۵/۰۱/۰۶ در بوشهر دیده به جهان گشود و در ۲۵ اسفند سال ۶۴ در منطقه فاو شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت‌نامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون.

با سلام و درود بیکران به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و سلام به ملت همیشه پیروز و شهید پرور ایران و سلام به خانواده عزیزم.

امیدوارم که همیشه در خط سرخ شهادت یعنی خط اسلام و امام پیروزمندانه گام بردارید؛ و از شما دنباله روان راه حسین (ع) می‌خواهم که پشت حسین زمان را تنها نگذارید و با شعار همیشگی ما یعنی «ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند مگر امت بمیرد امام تنها بماند» به گفتار امام لبیک بگوئیم. انشاءا...

و پیامم به تو‌ای حزب ا... که هرگز نگذارید این منافقین در جامعه اسلامی ما سربلند کنند اگر قابل هدایتند، هدایت و گرنه نابود بگردان؛ و پیامم به تو‌ای مادر و پدرم‌ای نور چشمم، می‌دانم که از دست دادن فرزند و تحمل رنج او برایتان سخت است، اما بدان که اگر هزاران هزار از ما از دست برویم تحمل آن آسان است، اما از دست دادن اسلام و تحمل رنج او برای مسلمین کار آسانی نیست.

از مادرم می‌خواهم که همسرم را همچون گل نگهداری کند و از همسرم می‌خواهم که خود و فرزندم دنباله رو راه شهیدان باشند. مرا در بهشت صادق بخاک بسپارید.

به امید پیروزی حق بر باطل

مقصدم کربلا آرزویم شهادت

سرباز کوچک امام زمان (عج)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها