فرمانده نداجا عنوان کرد؛

تجهیز نیروی دریایی ارتش به انواع موشک‌های هوشمند

دریادار خانزادی گفت: با تلاش بی وقفه کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم این نیرو را به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز کنیم.
کد خبر: ۴۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 12March 2021

نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات و موشک‌های هوشمند تجهیز شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

دریادار خانزادی در این بازدید با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم به دستاورد‌های پیشرفته‌ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی با اشاره به بومی‌سازی ناوشکن‌ها در این نیرو، گفت: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با وجود این، هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دست پیدا کنیم.

فرمانده نداجا با تأکید بر موقعیت ژئوپولتیک دریایی ایران، عنوان کرد: کشور ما از مرز وسیع دریایی و سابقه طولانی دریانوردی برخوردار است؛ بنابراین قدرت، اقتدار و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در شأن و تراز نظام اسلامی و تاریخ کشور ایران اسلامی باشد.

امیر خانزادی خاطرنشان کرد: ایران در مرکز راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی عظیم و طولانی منطقه را در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌ها و وظایف جوانان انقلابی، افزود: دوران جوانی بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری سرشار از امید است؛ هویت جوانان انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب و آموزه‌های دینی دارد و از وحدت کلمه قدرت می‌گیرد؛ لذا قدرت را برای خدمت و شهرت رابرای انقلابی بودن می‌خواهد.

دریادار خانزادی در پایان با آرزوی موفقیت برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش فراوان و با فضل خداوند آینده از آن شما و ملت ایران است و در آینده نه‌چندان دور، ما با اقتدار در اوج پیشرفت و توسعه خواهیم ایستاد و شما جوانان هستید که باید از جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی دفاع کنید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها