تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی پور

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور از مقام شامخ و ایثارگری‌های شهدا تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۴۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ - 12March 2021

تجلیل سخنگوی دولت از مقام شامخ شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی پوربه گزارش گروه اخبار داخلس دفاع‌پرس، علی ربیعی سخنگوی دولت، در دیدار با مادر شهیدان خالقی پور اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان بزرگ‌ترین توفیق الهی است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با اشاره به همزمانی روز بزرگداشت شهدا و سالروز شهادت شهید داوود خالقی‌پور گفت: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می‌کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم. عملکرد ما زیر نظر شهداست و شهدای گرانقدر نظاره گر اعمال و اخلاق ما هستند که اگر خدای ناکرده در انجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده باشیم باید پاسخگو باشیم.

سخنگوی دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رسول، علیرضا و داوود و پدر این شهدا حاج محمود خالقی پور اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک وظیفه و رسالت است و حضور در منزل شهدا حال انسان را خوب می‌کند.

شهید داود خالقی پور در ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد. همچنین شهیدان رسول و علیرضا خالقی پور در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار