فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص):

سردار کوسه‌چی با اراده پولادین در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر داشت

سرلشکر رشید گفت: سردار کوسه‌چی با اراده پولادین و گام‌هایی استوار و صداقت و شجاعتی مثال زدنی در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر و جوشنده داشت.
کد خبر: ۴۴۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 12March 2021

سردار کوسه‌چی با اراده پولادین در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر داشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) طی پیامی عروج سردار محمد حسن کوسه چی از فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىۖ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا
تَبدیلًا﴿۲۳﴾ (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

جان مشتاق و ملکوتی شهید زنده سردار حاج محمد حسن کوسه‌چی (پارساکیان) جانباز مخلص صبور و خستگی ناپذیر میدان‌های خطیر دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز در ایام نورانی بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم به سوی رفیق اعلی پر کشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.

روح مقتدر و پاکباخته او از اواسط دوران دفاع مقدس تاکنون بار گران جسم مجروح و بلاکشیده اش را سنگر به سنگر برای مقابله با دشمنان اسلام و ایران به دوش کشید و مسیٔولیت‌های خطیر را یکی پس از دیگری با سرافرازی به سرانجام رساند. او از پیشتازان قافله جهاد و حماسه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و از فرماندهان غیور و فاتح سنگر‌های دشمنان این مرزو بوم بود که در پشت سیمای سرشار از مهربانی و خلق کریم خود، با اراده پولادین و گام‌هایی استوار و صداقت و شجاعتی مثال زدنی در تمام صحنه‌های دفاع از کیان نظام اسلامی حضوری موثر و جوشنده داشت. مقام سردار کوسه چی را در زمین باید از سرزمین‌های تفتیده خوزستان و ایلام و بسیجیان دریادل، و در آسمان باید از شهدای عالی مقام و ملایٔکه مقرب و معراجیان محفل انس الهی پرسید.

شهید کوسه چی در آخرین ماموریت خود به عنوان ریٔیس گروه ارزیابی دفاعی – رزمی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پی حضور در رزمایش نظامی جان عزیز خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های رفیع حضرت امام راحل (س) و در مسیر سربازی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به حضرت باری تعالی تقدیم کرد.

برای اینجانب که از اولین روز‌های انقلاب و بحران‌های مبارزه با ضد انقلاب و سپس در دوران نورانی و پر- حادثه دفاع مقدس و پس از آن در همه برهه‌های پرفراز و نشیب دفاعی- امنیتی و نهایتا در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) توفیق همراهی با این سردار صبور و شجاع، و محجوب و محبوب را داشته ام تحمل این فقدان بسیار دردناک وسنگین است.

وظیفه میدانم به نوبه خود عروج ملکوتی این شهید زنده را در درجه نخست به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و سپس به خانواده معزز و مکرم این شهید عالی مقام بویژه مادر داغدیده و همسر و فرزندان سوگوار و سایر وابستگان و نیز مردم قهرمان و مقاوم دزفول و همه همرزمان ودوستان آن شهید در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، بالاخص سپاه پاسدارن تسلیت عرض کنم و از محضر حضرت باری تعالی علو درجات و حضور درمحفل شهدای صدر اسلام را برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان محترم درخواست نمایم.

طوبی له و حسن مآب

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار