پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی عروج سردار کوسه‌چی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ - 13March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، این مرکز در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان یگانی و قرارگاهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

صلابت، استقامت و رزم بی‌امان این فرمانده شجاع و جانباز سربلند در سمت فرماندهی و هدایت رزمندگان اسلام در لشکر ۷، ولی عصر (عج)، لشکر ۲۵ کربلا و قرارگاه نجف اشرف همچنان در یاد رزمندگان اسلام جاودان و ماندگار است.

او از آغازین لحظه شروع جنگ تحمیلی تا آخرین روز‌های نبرد برای کسب رضای پروردگار و سربلندی ایران اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فداکاری کرد و پس از دفاع مقدس نیز لحظه‌ای آرام نبود و برای پیشرفت نظام اسلامی و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت بی‌وقفه تلاش می‌کرد.

رجاء واثق داریم که عروج ملکوتی این سردار برومند و جانباز گران‌قدر در ایام ماه پرفیض رجب‌المرجب، موجب غفران و رحمت واسعه الهی برای ایشان خواهد شد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه این مصیبت را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان یگان‌های ۲۵ کربلا، ۷، ولی عصر (عج)، قرارگاه نجف اشرف، مردم شریف دزفول، خانواده محترم، فرزندان داغدار و سایر بازماندگانش تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب مغفرت الهی و برای همرزمان و خانواده محترمش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه
۲۳ / ۱۲ / ۱۳۹۹»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها