وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه‌چی» را تسلیت گفت

امیر سرتیپ حاتمی در پیامی عروج ملکوتی پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار، سردار محمدحسن کوسه‌چی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ - 13March 2021

وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه چی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع در پیامی عروج ملکوتی فرمانده جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار «محمدحسن کوسه‌چی (پارسا کیان)» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج ملکوتی سرباز سرافراز ولایت، فرمانده جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار محمدحسن کوسه‌چی (پارسا کیان) مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

رادمردی آهنین اراده که از آغازین روز‌های تشکیل نهاد پر افتخار سپاه، لباس سبز پاسداری از اسلام و انقلاب را بر تن نمود و در دوران دفاع مقدس علی‌رغم زخم و جراحت‌های بسیار، ذره‌ای از تلاش در مسیر ادای تکلیف الهی دریغ نورزید.

پس از آن دوران نیز خالصانه و مجدانه عَلَم ایثار و مقاومت بر دوش، در هر صحنه‌ای که انقلاب به او نیاز داشت، بی‌توجه به درد و آلام خویش به ادای وظیفه همت گماشت.

عاقبت تقدیر بر آن مقدر گردید تا آن عزیز والامقام در آستانه ایام متعلق به سید و سالار شهیدان و روز پاسدار و جانباز، کالبد تنگ جسمانی را رها کند و به دیار باقی و جوار همرزمان شهیدش رهسپار گردد.

اینجانب فقدان آن عزیز سفرکرده به معراج را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معزز، همرزمان و مردم شریف و شهیدپرور پایتخت مقاومت ایران اسلامی، دزفول قهرمان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهدا (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها