رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایجاد رواق کارآفرینی در کانون‌های مساجد کشور/ فراخوان جشنواره دوم «ایران قوی» منتشر می‌شود

حبیب‌رضا ارزانی از ایجاد رواق کارآفرینی در کانون‌های مساجد کشور خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره دوم «ایران قوی» منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴ - 14March 2021

حجت‎الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه فعالیت‌های مجموعه کانون‌های مساجد مسئله محور است، اظهار داشت: جهش تولید از جمله موضوعاتی است که مجموعه کانون‌های مساجد به‌طور جدی به آن ورود داشته است.

وی از ایجاد بخش کارآفرینی کانون‌های فرهنگی در قالب رواق کارآفرینی خبر داد و افزود: رواق کارآفرینی یکی از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بوده است که در تمام کانون‌های کشور و در ذیل شبستان نوآوری ایجاد شده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: ۹۹۳ کانون ما امسال به‌طور ویژه در حوزه کارآفرینی فعالیت داشتند و گرد مالی آن‌ها در سال بیش از ۲۰ میلیارد تومان است. این اتفاقی است که در مساجد روستایی ما رقم خورده است.

ارزانی به ورود کانون‌های فرهنگی مساجد در عرصه‌های جدید اشاره کرد و ادامه داد: نوآوریی، کانون‌های فناوری و کارآفرینی عرصه‌های جدیدی است که اخیرا ورود پیدا کرده‌ایم؛ اخیرا از یکی از اساتید برجسته حوزه کارآفرینی دعوت به‌عمل آورده‌ایم تا دوره‌های ویژه‌ای را برای تربیت مربیان کمک کننده به کانون‌های فرهنگی مساجد را برگزار کنند که در این دوره ۳۰ هزار متقاضی وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آسیب‌های محله و محله‌محور ما طرح «همدلی» را برگزار کردیم که کمک‌های مومنانه را با توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته کمک معیشتی را در سراسر کشور توزیع کردیم؛ لذا در این عرصه انصافا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوش درخشیدند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره ایران قوی خبر داد و گفت: طرح مختلفی در دوره دوم جشنواره ملی ایران قوی پیش‌بینی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در موضوعات مختلف آن شرکت کنند و ایام نوروز و تعطیلات قرنطینه امسال را با برنامه درست سپری کنند.

ارزانی ادامه داد: برنامه‌ها ویژه قرآنی، کتابخوانی و ... امسال پیش‌بینی شده است که در انتهای سال کانون‌های برتر به واسطه این فعالیت‌ها مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها