مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

تحقق بیش از 90 درصد برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دزفول

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» گفت: به همت جهادی همه همکاران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و نهادهای ارزشی این شهرستان بیش از 90 درصد برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرایی شده است.
کد خبر: ۴۴۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ - 13March 2021

تحقق بیش از نود درصد ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دزفولسرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این مرکز پرداخت و اظهار داشت: به لطف خدا و همت جهادی همه همکاران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و نهادهای ارزشی شهرستان بیش از نود درصد برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به انجام رساندیم.

وی عروج سردار «محمدحسن کوسه‌چی» را تسلیت گفت و افزود: بی‌شک رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن سردار در صحنه‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

سرهنگ جولایی گفت: شهر مقاوم دزفول سرشار از چهره‌های ماندگاری است که همه داشته‌های خو را را فدای نظام اسلامی کردند. رسالت ما در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول ایجاب می‌کند که بیش از پیش در راستای معرفی دستاوردها و ارزش‌های متعالی این عزیزان و دیگر حوزه‌های دفاع مقدس تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها