امام‌جمعه بردسکن:

پیروی از ولایت‌فقیه مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی گفت: شهدا مظهر قدرت آفرین جمهوری اسلامی هستند و با تکیه ‌بر قدرتی که خلق نمودند، حول محوریت ولایت حرکت کردند و به امر رهبر خود در دفاع از کشور و دین به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۴۴۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 13March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام ‌جمعه بردسکن در مراسم عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای شهرستان که با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شده بود، پیروی از ولایت‌فقیه را مهم‌ترین ویژگی شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا مظهر قدرت آفرین جمهوری اسلامی هستند و با تکیه‌ بر قدرتی که خلق نمودند، می‌توان مقابل همه زورگویان عالم ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید. شهدا حول محوریت ولایت حرکت کردند و به امر رهبر خود در دفاع از کشور و دین به شهادت رسیدند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) کشته شدن در راه خدا را باارزش‌ترین فضیلت می‌داند و در احادیث حضرت به‌دفعات آمده است که اجری بالاتر از اجر شهیدان در راه خدا وجود ندارد.

امام‌جمعه بردسکن خاطرنشان کرد: مکتب شهدا میراث گران‌قدری است که از هشت سال دفاع مقدس به ما ارث رسیده و امروز هر امری برای زنده نگه‌داشتن این سرمایه عظیم و غنی فرهنگی، وظیفه و تکلیف شرعی و انقلابی صاحبان اندیشه و قلم است.

وی ادامه داد: شهدا سرمایه‌های گران‌بهای انقلاب هستند که با نثار جان خود چراغ راه آیندگان را فروزان کردند و قدم در راهی نهادند که حقیقت و درستی را به همراه آورد و امروز مایه افتخار ملت ایران است. جامعه ایثارگری کشور از تمام هستی خود در این راه گذشته است تا از ارزش‌های انقلاب حفظ و حراست کنند و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را پاسدار این ارزش‌ها قرار بدهد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه شهرستان بردسکن با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده تصریح کرد: حضور مردم در آوردگاه انتخابات و هر رأی آن‌ها یک تیر به قلب بدخواهانی است که مترصد کاهش سطح مقبولیت و محبوبیت جمهوری اسلامی در بین ملت هستند.

وی در انتها ابراز داشت: شهدا عاشقانی بودند که در مسیر تعالی حرکت کردند و خدا هم آنان را به‌سوی خود دعوت کرد. دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و ما امروز باید با پیروی از راه و منش شهدا درس شجاعت و ایثار را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار