نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بهترین نسخه برای مقابله با توطئه‌های غرب/ لزوم به‌کارگیری مدیران و مسوولان جوان

علی‌اکبر کریمی گفت: بهترین نسخه برای مقابله با تمام توطئه‌های غرب بهره‌گیری از سبک زندگی و مدیریتی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۴۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ - 03April 2021

بهره‌گیری از سبک زندگی و مدیریتی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس بهترین نسخه برای مقابله با تمام توطئه‌های غربگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ علیرضا صحرایی؛ «علی‌اکبر کریمی» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص عملکرد ضد و نقیض اروپایی‌ها در توافق برجام اظهار داشت: نه‌تنها برجام بلکه هرگونه انعقاد قرارداد با طرف‌های اروپایی هیچ دستاوردی برای ملت و کشور ما نخواهد داشت؛ چراکه آن‌ها به عنوان بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ما، نمی‌توانند خیرخواه جمهوری اسلامی باشند.

وی با توجه به این نکته که باور قلبی ما به ظرفیت و توانایی‌های ملی می‌تواند منجر به کاهش بسیاری از مشکلات شود، افزود: مسوولان با نگاه به تجربیات دوران دفاع مقدس باید با روحیه‌ای انقلابی برای کاهش دغدغه‌های مردم تلاش کنند.

این مقام مسوول در ادامه با بیان اینکه معضلات معیشتی مردم با وعده و شعار‌های پوشالی محقق نخواهد شد، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم را در شرایط نامناسب اقتصادی قرار داده است، بی‌انگیزگی و بی‌رغبتی برخی مسوولان در تلاش برای کاهش مشکلات آنهاست.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به‌کارگیری مدیران و مسوولان جوان را یکی از عوامل راهگشای مشکلات کشور خواند و گفت: در شرایط کنونی نیز باید همچون دوران دفاع مقدس که به جوانان میدان داده می‌شد، بها داده شود و در پست‌های مدیریتی از حضور جوانان بهره‌مند شویم؛ چراکه یک مدیر جوان قدرت ریسک، استعداد و هوش بالایی دارد که می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق راه حل مشکلات جاری کشور را پیدا کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، تصور برخی مسوولان نسبت به کاهش مشکلات اقتصادی کشور در گرو تعامل با آمریکا را غلط خواند و آن را خلاف ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به مدیران انقلابی در مدیریت امورات کشور نیاز داریم؛ چراکه یک مدیر انقلابی حتی فکر تعامل و مذاکره با بیگانگان را در سر خود نمی‌پروراند.

کریمی در پایان با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نباید کلید قفل مشکلات کشور را در خارج از مرز‌های میهن جست‌وجو کنیم، گفت: عده‌ای از مسوولان هنوز به این باور نرسیده‌اند که در جنگ اقتصادی با آمریکایی‌ها قرار گرفته‌ایم و آن‌ها کمر به نابودی اقتصاد ما بسته‌اند؛ امروز هم بدخواهان انقلاب اسلامی با حربه و روش‌های مختلف و متعدد به جنگ ملت و کشور ما آمده‌اند؛ لذا بهترین نسخه برای مقابله با تمام توطئه‌های غرب بهره‌گیری از سبک زندگی و مدیریتی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس است.

گفت‌وگو از علیرضا صحرایی

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار