ایثار و از خودگذشتگی شهدای تفحص باید پاس داشته شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ایثار و از خودگذشتگی شهدای تفحص که در بیابان‌ها به دنبال وصال شهادت بوده و به معشوق رسیده‌اند باید پاس داشته شود و رونمایی از آثار مرتبط با این عزیزان در راستای این تکریم مقام آنهاست.
کد خبر: ۴۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ - 13March 2021

ایثار و از خودگذشتگی شهدای تفحص باید پاس داشته شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از تمبر یادواره شهدای تفحص لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: خانواده شهدا به معنای واقعی کلمه چشم و چراغ ملت ما هستند و شهدای عزیز تفحص که جان خود را در راه رفع چشم انتظاری خانواده معظم شهدای مفقودالاثر در طبق اخلاص نهادند از ارزش و احترام ویژه‌ای در بین شهدای ما برخوردارند.

وی افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهدای تفحص که در بیابان‌ها به دنبال وصال شهادت بوده و به معشوق رسیده اند باید پاس داشته شود و رونمایی از آثار مرتبط با این عزیزان در راستای این تکریم مقام آنهاست.

همزمان با آیین گرامیداشت «پانزدهمین یادواره شهدای تفحص لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بزرگداشت «روز شهید» از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

تمبر اختصاصی یادواره شهدای تفحص لشکر ۲۷، جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر سپاه و همزمان با آیین تجلیل از خانواده‌های این شهدا رونمایی شد.

این تمبر باحضور سردار غلامی مسئول کمیته مفقودین غرب کشور، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، سردار بابایی از فرماندهان دفاع مقدس، حسنی مدیر موسسه رسانه‌ای اوج و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران رونمایی و حاضرین بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

شهدای تفحص در منطقه فکه از مدتی بعد از جنگ و تا به امروز، ماموریت کشف پیکر مطهر شهدا از لشکر ۲۷ را برعهده داشتند.

به همت این لشگر و شهدای تفحص که به ۱۴ تن رسیده اند، تاکنون پیکر شش هزار شهید گلگون کفن از زیر خروار‌ها خاک کشف شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار