معرفی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) چناران به‌عنوان مسجد تاریخ دفاع مقدس

مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) به‌عنوان مسجد تاریخ دفاع مقدس چناران خراسان رضوی معرفی شد.
کد خبر: ۴۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ - 15April 2015

معرفی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) چناران به‌عنوان مسجد تاریخ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، حجتالاسلام تاجی امامجمعه شهرستان چناران در این مراسم با اشاره به نقش عظیم مساجد در دوران دفاع مقدس و اعزام نیرو به جبهه ، مسجد حضرت صاحبالزمان (عج) چناران را یکی از کانونهای اصلی اعزام نیرو به جبهههای نبرد حق علیه باطل معرفی کرد.

وی  با اشاره به اینکه اکثر نیروهای اعزامی جوان و نوجوان بودهاند ، افزود : امروز نیز باید عرصه را برای حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در مسجد فراهم کرد چراکه سیره و روش معصومین(ع) ما همین بوده است.

وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت فعلی جامعه و جنگ نرم دشمن در عرصههای فرهنگی و اجتماعی از فعالیت و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس در برابر تهاجمات فرهنگی امروز دشمن ، تقدیر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران نیز طی سخنانی با تأکید بر ادامه جهاد و مبارزه در برابر دشمن در جبهه فرهنگی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به جوانان و نوجوانان شد.

حجتالاسلام حسین مهدوی پارسا ضمن معرفی مسجد حضرت صاحبالزمان (عج) بهعنوان مسجد تاریخ دفاع مقدس از همه فعالین دفاع مقدس و فرهنگی مسجد تقدیر کرد و افزود : ترویج شاخصهای مسجد دفاع مقدس ، الگوسازی مساجد دفاع مقدس بهعنوان پایگاههای تبلیغی و همگام با نظام مقدس، مرکز جنبشی در حماسههای سیاسی ، کانونهای اصلاح و تربیت و مقر نیروهای بسیج و ارائه مدل و الگوی مناسب برای فعالسازی سایر مساجد ازجمله اهداف اجرایی این طرح هست.

در ادامه مراسم از پلاک مسجد تاریخ دفاع مقدس توسط امامجمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، بخشدار ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از روحانیون ، مسئولین و هیئتامنای مسجد رونمایی شد و از فعالین تاریخ دفاع مقدس و فرهنگی مسجد با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار