سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مرزهای شرقی اقتدار آفرین است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ارزیابی‌های دقیقی بر اساس شاخصه‌های عملکرد همکاران ما در مرزبانی انجام می‌شود که برمبنای آن، نمره بسیار مطلوب عملکرد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و مرزبانی استان، حکایت از حضور مقتدرانه پلیس رضوی در عرصه تأمین امنیت مرزها دارد.
کد خبر: ۴۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ - 15March 2021

سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد بابیان اینکه مرزبانی ناجا در اوج آمادگی قرار دارد، اظهار داشت: گرچه پاسداری از حریم مرزهای ایران اسلامی فریضه واجبی بر عهده مرزبانی نیروی انتظامی است و مرزبانان در همه حال در بالاترین سطح هوشیاری هستند اما در ایام نوروز تدابیر مقتضی در جهت ارتقای توانمندی‌های مرزبانی ناجا و کاهش سرعت واکنش نیروهای مستقر در مرزها اتخاذ شده است.

وی افزود: ارزیابی‌های دقیقی براساس شاخصه‌های عملکرد همکاران ما در مرزبانی انجام می‌شود که برمبنای آن، عملکرد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و مرزبانی استان به نمره بسیار مطلوب، نشان از حضور مقتدرانه پلیس رضوی در عرصه تأمین امنیت مرزها دارد.

سردار اشتری تصریح کرد: نمی‌توان از تأثیر مستقیم مشارکت مردم در تحقق امنیت پایدار چشم‌پوشی کرد و با در نظر گرفتن این موضوع، پلیس تنها در شرایطی می‌تواند حضور اقتدارآفرین و امنیت‌ساز داشته باشد که با یک ارتباط مثبت، مستحکم و سازنده با مردم حمایت شود.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن اشاره به جزئیات طرح جامع ناجا برای تأمین امنیت انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تأمین امنیت انتخابات به‌عنوان بزرگ‌ترین آوردگاه سیاسی کشور و نماد تحقق مردم‌سالاری دینی در حیطه وظایف نیروی انتظامی است، طبق برنامه‌ای که جزئیات آن از قبل به ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور اعلام‌ شده است، از ابتدای اردیبهشت‌ماه تدابیر مخصوصی برای حفظ امنیت حوزه‌های اخذ رأی، صندوق‌ها و رأی‌دهندگان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: حضور نیروی پلیس در شهرها، مرزها و راه‌ها فقط به خاطر حفظ سلامت و تأمین امنیت و آسایش مردم عزیز ماست لذا از آحاد ملت عزیز و فهیم می‌خواهیم که در ایام نوروز پایبند به شیوه‌نامه‌های بهداشتی باشند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار