چهاردهمین شماره از "یاران ناب" منتشر شد/

خاطراتی از پدر موشکی ایران "با دست‌های خالی"

چهاردهمین شماره از «یاران ناب» به خاطرات شهید حسن طهرانی مقدم اختصاص دارد. این اثر با عنوان «با دست‌های خالی» منتشر شده است.
کد خبر: ۴۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ - 15April 2015

خاطراتی از پدر موشکی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهاردهمین شماره از مجموعه "یاران ناب" به شهید طهرانی مقدم اختصاص دارد. این اثر که از سوی نشر یا زهرا(س) منتشر و روانه بازار کتاب شده، خاطراتی از این شهید را در سالهای مختلف به ویژه سالهای دفاع مقدس ذکر کرده است.

این اثر به قلم مهدی بختیاری نوشته شده که با مطالعه آن میتوان به صورت غیر مستقیم به منش رفتاری، نوع فعالیتهای شهید و بخشی از تاریخ ناگفته این کشور از نگاه پدر موشکی ایران پی برد.

"با دستهای خالی" در شمارگان پنج هزار نسخه و با قیمت 650 هزار ریال از سوی نشر یا زهرا(س) روانه بازار کتاب شده و قرار است در ایام برپایی بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران برای نخستینبار عرضه شود.

نشر یا زهرا(س) تاکنون 15 اثر در قالب مجموعه "یاران ناب" منتشر کرده است که جدیدترین شماره آن به خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد. خاطراتی از امام(ره)، شهید نواب صفوی، "شهید بعد از ظهر" خاطراتی از شهید مصطفی کاظمزاده، "میرزا محمد پدر کردستان" خاطراتی از شهید بروجردی، "چمران مظلوم بود" و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار