مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی:

عمل به وصایای شهدا از ضروریات جامعه است

حجت‌الاسلام نوروزنژاد با تأکید بر اینکه مسئولان باید از سخنان و پیام‌های شهدا درس گرفته و آنها را در زندگی به کار گیرند، گفت: مطالعه و عمل به وصیت‌نامه شهدا از ضروریات جامعه است.
کد خبر: ۴۴۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 15March 2021

شهدا اخلاص را سرلوحه کارهای خویش قرار داده بودند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «اکبر نوروزنژاد» مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، امروز در در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا که به مناسبت سالروز شهادت سردار «مهدی باکری» برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مقرّب درگاه الهی هستند و شهادت یک مقام قرب الهی است که خداوند نصیب هرکسی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا در همه حالی آرزوی شهادت داشتند، افزود: در زندگی‌نامه شهید مهدی باکری آمده است که ایشان ۱۵ روز مانده به شهادتشان به بارگاه امام رضا (ع) مشرف شده و از خداوند طلب شهادت می‌کنند و این خود نشان‌دهنده جایگاه و مقام شهادت در نظر آن‌هاست.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اخلاص در تمام کارهای شهدا وجود داشت، افزود: شهدا در انجام وظایف و مسئولیت‌های خویش خالصانه عمل کرده و همواره اخلاص را سرلوحه کارهای خویش قرار داده بودند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد ادامه داد: برای مثال شهید مهدی باکری به مدت ۹ ماه در مسند شهرداری ارومیه با اخلاص فراوان خدمت کرد که در این مدت با خدماتی که انجام داد، نام وی همچنان در یادها مانده و سال‌ها پس از شهادتشان نیز همچنان از ایشان به نیکی یاد می‌کنند.

وی گفت: انسان وقتی زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا را می‌خواند، متوجه عظمت نگاه و باور آن‌ها می‌شود و مطالعه و عمل به وصیت‌نامه شهدا امروزه از ضروریات جامعه است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی تأکید کرد: مسئولان باید از سخنان و پیام‌های شهدا درس گرفته و آنها را در زندگی به کار گیرند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد با اشاره به ضرورت حفظ و شان جایگاه خانواده شهدا تصریح کرد: امروزه همه در برابر خانواده شهدا مسئول هستند و نباید مسئولان کاری انجام دهند که دل خانواده شهدا به درد آمده و همه شرمنده آن‌ها شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار