مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

تداوم حرکت انقلاب اسلامی در گرو زنده نگهداشتن یاد شهداست

سرهنگ «محمد حسن سلامی» گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 16March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان جمع  اهالی روستای  احمد آباد خارتوران بیارجمند  اظهار داشت: انقلاب اسلامی  ثمره مجاهدت های همه انبیا و اولیا بود و این مجاهدت‌ها، دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را به فکر توطئه انداخت.

سلامی با بیان این که  دفاع مقدس ملت ایران سبب استحکام  انقلاب شد ادامه داد: پیشرفت های کشور در همه زمینه ها باعث ایجاد یک برگ زرین در تاریخ این کشور شد.

وی گفت: شهدای گمنام مجاهدانی بی نام و نشان هستند که عامل پیوند نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی خواهند شد.

سلامی با بیان این که انس با شهدا، باعث رزق معنوی و حسنه در جامعه خواهد شد، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است که بر همه ما لازم است در راستای تکریم آن‌ها و بازماندگان شهدا تلاش و کوشش کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در پایان، شهید تدفین شده روستای احمد آباد خارتوران در سال 72، را به استناد اعلام کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شهید گمنام اعلام نمود و خواستار احداث یادمان شهید گمنام  در  زمان بندی مشخص شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار