سردار علی فضلی:

شهدا اسطوره و چراغ راه ما هستند

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش افتخارآفرینان، پاسداشت شهید حاج کاظم رستگار و دیگر فرماندهان شهید لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)، شهدا را تفسیر قرآن و روایات خواند و گفت: این شهدا اسطوره و چراغ راه ما هستند.
کد خبر: ۴۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ - 16March 2021

همایش افتخار آفرینان لشکر ۱۰ برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، همایش افتخار آفرینان، پاسداشت شهید حاج «کاظم رستگار» و دیگر فرماندهان شهید لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس و یادبود رزمنده مجاهد حاج «محمد حاج ابوالقاسمی» فرمانده سابق بسیج مداحان استان تهران امروز با حضور جمعی از رزمندگان اسلام و خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

سردار حاج علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این مراسم شهدا را تفسیر قرآن و روایات خواند و اظهار داشت: «این شهدا اسطوره و چراغ راه ما هستند».

وی ادامه داد: حشر و نشر با یکایک شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا از بزرگترین افتخارات بنده در طول زندگی است چرا که آن‌ها خود را وقف اسلام و قرآن کرده بودند.

فرمانده سابق لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) سبک زندگی شهدا در ولایت پذیری را الگو دانست و افزود: آن‌ها مطیع محض امر، ولی بودند، نه یک کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان یادآور شد: برای جلب رضایت خدا از هم سبقت می‌گرفتند، در راه خدا مردانه می‌جنگیدند و به حضرت سیدالشهدا (ع) متوسل می‌شدند و انتظارشان از نمره قبولی فقط شهادت بود.

گفتنی است حاج محمد رضا بذری در این مراسم به مداحی پرداخت و از چند خانواده شهیدتجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در پایان از مجموعه کتاب چهار جلدی «ادمان مکتوب سردار دلها»، کتاب «سردار مرثیه» و کتاب «دانش تجربی کارکنان» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار