با اعلام ۲۵ اثر برگزیده؛

اسامی برگزیدگان فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد

اسامی برگزیدگان فراخوان علمی و محتوایی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور اعلام شد.
کد خبر: ۴۴۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ - 17March 2021

اسامی برگزیدگان فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز اعلام شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اسامی برگزیدگان فراخوان علمی و محتوایی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» اعلام شد. این فراخوان در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار شد که در مجموع تعداد ۲۰۷۱۸ اثر واصل شد.

در این خصوص حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ارزیابی آثار بخش عمومی در دبیرخانه اجلاس‌های سراسری نماز مستقر در ستاد اقامه نماز توسط هیئت داوری خبره و بخش دانش آموزی با محوریت وزارت آموزش و پرورش به همت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان دبیرخانه بخش دانش آموزی فراخوان، انجام پذیرفت.

وی در ادامه گفت: در بخش عمومی تعداد ۲۲۱۸ اثر در سه محور اصلی با موضوعات «علمی و پژوهشی»، «ادبی و هنری» و «ایده‌ها و تجربیات موفق» واصل شد. مرحله اول ارزیابی توسط هیئت‌های داوری استانی انتخاب و تعداد ۲۹۷ اثر به بخش نهایی داوری راه یافت. هیئت داوران از میان این آثار، تعداد ۲۵ اثر را به شرح ذیل به عنوان آثار برگزیده فراخوان انتخاب و معرفی نموده است که از برگزیدگان از سوی ستاد اقامه نماز با اعطای لوح و هدیه تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: شرکت کنندگان محترم در بخش عمومی که خواستار دریافت گواهی حضور در فراخوان می‌باشند، می‌توانند اول اردیبهشت سال ۱۴۰۰ از طریق ارتباط با ستاد اقامه نماز استان خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

صالحی گفت: در بخش دانش آموزی تعداد ۱۸۵۰۰ اثر در محور‌های مختلف شرکت کرده‌اند که نتایج آن همزمان با برگزاری اجلاس دانش آموزی در بهار سال آینده از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد. شرکت کنندگان در این بخش جهت اطلاع و پیگیری نتایج می‌توانند از طریق آموزش و پرورش استان و شهرستان خود اقدام نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: دبیرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز از همکاری و مشارکت ستاد‌های اقامه نماز استان‌ها، به طور ویژه از وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و فعالین حقیقی و حقوقی صمیمانه قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار