فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری:

حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مأموریت اصلی سپاه است

سردار «علی‎محمد اکبری» گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی آماده است تا مانند 42 سال گذشته در ارتباط با مأموریت های محوله انجام وظیفه کند، چرا که حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مأموریت اصلی سپاه است.
کد خبر: ۴۴۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 17March 2021

اهتزاز پرچم متبرک سالار شهیدان و قمربنی هاشم (ع) در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)؛ همزمان با سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،  آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان های امام حسین و قمربنی هاشم (ع) شهرکرد با حضور جمعی از پاسداران سپاه قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

سردار علی‎محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم بخصوص سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و اظهار داشت: پرچم امام حسین (ع) در طول تاریخ برافراشته بوده و امروز ما پاسداران انقلاب در این میدان جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: انتساب سوم شعبان روز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، تاج کرامتی است که به نام پاسداران و شهدای عزیز و زده شده است. ما آمادگی داریم همچون سالهای گذشته در ارتباط با مأموریت های محوله به سپاه پاسداران انجام وظیفه کنیم، چرا که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مأموریت اصلی سپاه است.

این مقام ارشد نظامی، تصریح کرد: پاسداران در طول 42 سال گذشته نشان داده‌اند که هرجایی نیاز به حضور آنان بوده، حضور پیدا کرده‌اند و قطع یقین در آینده نیز این راه ادامه خواهد داشت.

وی، به شرایط کرونایی جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز اجرا می‌شد، به صورت میدانی در خدمت جانبازان سرافراز داشته باشیم؛ اما امروز به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، در دو میدان اصلی شهرکرد پرچم متبرک توسط پاسداران سبزپوش سپاه قمربنی هاشم (ع) به اهتزاز درآمد تا با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کنیم.

سردار اکبری، با قدردانی از همراهی و همکاری مردم و پشتیبانی مسئولین استان چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با کرونا، بیان داشت: با همت مردم باسخاوت استان چهارمحال و بختیاری و نهادهای حمایتی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از 100 میلیارد تومان کمک مؤمنانه جمع آوری و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گرفته و این راه تا دفع کامل ویروس و رفع نیازهای آسیب دیدگان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار