فرمانده تیپ 277 شهید تولایی نزاجا از خانواده‌های شهدا تجلیل کرد

سرهنگ ستاد «رضا نذری» فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نزاجا با حضور در منزل شهیدان «عیسی ذبیحی»، «جعفر زراعتکار» و «علی‌اصغر احمدی» از خانواده‌های معظم این شهدای ارتشی تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۴۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 17March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، با هدف گرامیداشت هفته فرهنگی ایثار و شهادت، سرهنگ ستاد «رضا نذری» فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نزاجا با حضور در منزل شهیدان «عیسی ذبیحی»، «جعفر زراعتکار» و «علی‌اصغر احمدی» از خانواده‌های معظم این شهدای ارتشی تجلیل کرد.

فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نزاجا در این مراسم که جمعی از فرماندهان و هم‌چنین حجت الاسلام «حسین قاسمی» رئیس دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی ارتش در این تیپ نیز حضور داشتند، با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت رسیدگی و تکریم خانواده‌های شهدا اظهارداشت: چشم مردم در هر شرایط به جامعه ایثارگری کشور دوخته‌شده است و خانواده‌های معظم شهدا با صبر زینبی خود، اسوه‌های زنده ملت هستند که ثابت می‌کند روحیه فداکاری از بین نرفته و این فرهنگ ایثارگری به برکت انفاس مطهر پدران و مادران شهدا امتداد دارد.

وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بارزترین مصداق خدمت صادقه به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و سلسله‌مراتب فرماندهی بوده است.

نذری تأکید کرد: برای ما خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار و به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف مطرح است چراکه امنیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی حاصل ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و در معنای کامل آن، جامعه ایثارگری کشور است.

گفتنی است شهیدان «عیسی ذبیحی ولی‌آباد» و «علی‌اصغر احمدی» از افسران وظیفه و شهید «جعفر زراعتکار» از افسران کادر نیروی زمینی ارتش بوده و در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها