یادداشت/ سهراب گیلانی

پیروزی انقلاب اسلامی و معجزه قرن به رهبری داهیانه امام خمینی (ره)

مردم بدون هیچ چشم‎داشتی در طول عمر با برکت انقلاب در مسیر شهدا و امام شهدا قدم گذاشته‎اند؛ آنها همواره نسبت به مسوولان، دلسوزتر به نظام و انقلاب اسلامی هستند و علاوه بر گفتار، در عمل هم این امر را به اثبات رساندند که حضور آنها در عرصه‎های مهم سیاسی مصداق بارز این موضوع است.
کد خبر: ۴۴۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵ - 28March 2021

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری داهیانه امام خمینی معجزه قرن بودگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «سهراب گیلانی» نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی؛ پیروزی انقلاب تحت رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، معجزه قرن بود؛ ابرقدرت‌های جهان در زمانی که از حامیان تراز اول حکومت پهلوی بودند و در واقع هیچ‌وقت فکر سرنگونی این رژیم در ذهن هیچ ملت و کشوری نمی‎گنجید، مردم با دستان خالی، اما اعتقاد قلبی به این نکته که هیچگاه ظلم ماندگار نیست، تحت هدایت‌های حضرت امام خمینی توانستند طاغوت و طاغوتیان را شکست دهند.

اگر اراده قوی و قلبی مردم نبود، انقلاب به پیروزی نمی‎رسید؛‌ در حقیقت مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند؛ اگر ما خواهان این هستیم که این پرچم حسینی انقلاب به دست صاحب اصلی حضرت حجت (عج) برسد، که یقینا همین امر محقق خواهد شد، باید رفتار، کردار و گفتارمان با هم برابری کند.

برخی مسوولان تا زمانی که منافع شخصیشان در امان باشد، به ظاهر خود را حافظ انقلاب قلمداد می‎کنند؛ چراکه عده‌ای از قِبَل انقلاب اسلامی فارغ از توجه به آرمان‌های‌ حضرت امام و پیروی از مکتب و نهضت خمینی صاحب منصب و سرمایه‌های گزاف و بادآورده‎ای شدند؛ لذا نیت و رفتار برخی مسوولان همخوانی ندارد.

خطرناک‎تر از آثار تهدید و تحریم غربی‌ها، خوی اشرافی‎گری برخی مسوولان داخلی است؛ مردم به خوبی ناظر و آگاه بر رفتار مسوولان هستند و فرق میان مسوول دلسوز و خائن را می‎دانند؛ لذا عمده دلیل ناراحتی ملت حضور برخی مدیران و مسوولان انقلابی‎نما بر مسندهای قدرت است. عده‌ای از مسوولان به این دلیل حافظ انقلاب هستند که به واسطه این انقلاب به مسندهای قدرت دست پیدا کرده و با زدودبند و فساد مالی به زندگی‎های شاهانه رسیدند.

مردم بدون هیچ چشم‎داشتی در طول عمر با برکت انقلاب در مسیر شهدا و امام شهدا قدم گذاشته‎اند؛ مردم همواره نسبت به مسوولان، دلسوزتر به نظام و انقلاب اسلامی هستند و علاوه بر گفتار، در عمل هم این امر را به اثبات رساندند که حضور آنها در عرصه‎های مهم سیاسی مصداق بارز این موضوع است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار