وصیت‌نامه شهید محسن اقدمی سوگلی‌تپه؛

فقط بر روی اعمالتان حساب باز کنید

در وصیت‌نامه شهید محسن اقدمی سوگلی‌تپه آمده است: فقط بر روی اعمالتان حساب باز کنيد، روی شفاعت زياد حساب باز نکنيد و فقط اعمالتان را درست کنيد.
کد خبر: ۴۴۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ - 17March 2021

فقط بر روی اعمالتان حساب باز کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، محسن اقدمی سوگلی تپه، فرزند شمش‌الله در اول فرودین ۴۳ به دنیا آمد و در ۲۷ فرودین ۶۷ در منطقه ماووت در نبرد با نیروهای بعثی عراق به شهادت رسید.

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ

سلام بر شما حسینيان زمان، سلام برشما سربازان جند الله سلام برشما رسواگران شياطين، سلام برشما ايثارگران تاريخ، سلام برعاشقان شهادت سلام بر شما ياران با وفاي روح الله، سلام به شما ای فاتحان نبرد ياد خدا رو فراموش نکنيد.

اعمالتان را طوری انجام بدهيد که رضايت خدا را جلب کنيد، به آيه کل نفس بما کسبت ... تاکيد می کرد که آن چيزی است كه شما را نجات می دهد، اعمال شماست،  اگر می خواهيد در آن دنيا روسفيد باشيد بايد از اعمالتان مواظبت کنيد.

فقط بر روی اعمالتان حساب باز کنيد، روی شفاعت زياد حساب باز نکنيد و فقط اعمالتان را درست کنيد، به قرائت و تلاوت قرآن تاکيد داشت.

به بزرگترها احترام بگذاريد، مخصوصا احترام به والدين بيشتر توصيه می کرد، به جهاد اکبر و خودسازی و تهذيب نفس سفارش می کرد.

به اميد آنروزی که اين عزيزان زمينه ساز ظهور امام زمان (عج) را هرچه سريعتر فراهم بياورند و مايه هرچه بيشتر تعالی و تکامل جامعه انسانی و محو ظلم وستم شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها