تحولات یمن؛ خنثی‌سازی نفوذ متجاوزان ائتلاف سعودی به الحدیده

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش عناصر ائتلاف متجاوز سعودی برای نفوذ به استان الحدیده را ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۴۴۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ - 18March 2021

تحولات یمن؛ خنثی‌سازی نفوذ متجاوزان ائتلاف سعودی به الحدیدهگروه بین‌الملل دفاع‌‎پرس- سیداحمد رضا علوی؛ یک منبع نظامی یمنی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه موفق شدند تلاش تعدادی از عناصر ائتلاف متجاوز سعودی برای نفوذ به شرق شهر الشباب را ناکام گذارند.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، به گفته این منبع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خسارت زیادی به عناصر ائتلاف سعودی وارد کردند.

همچنین هواپیما‌های جنگی ائتلاف سعودی روز گذشته در دو نوبت الصلیف را هدف حمله خود قرار دادند.

عناصر ائتلاف متجاوز سعودی همچنین روز چهارشنبه روستای «الدحداح» در استان تعز را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند که در این حمله چهار کودک و یک دختر جوان زخمی شدند.

کشته شدن پنج نیروی متحد امارات در أبین

شبکه المیادین نیز از کشته شدن پنج نفر از نیرو‌های «الحزام الأمنی» وابسته به امارات در حمله به منطقه أحور در شرق أبین خبر داد.

همچنین «ناصر الوالی» وزیر خدمات شهری وابسته به گروه «المجلس الإنتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوبی) تحت حمایت امارات از عملیات ترور در شرق عدن جان سالم به در برد.

شبکه المیادین همچنین از تیراندازی نیرو‌های سعودی در کاخ معاشیق- مقر دولت مستعفی یمن- در عدن واقع در جنوب یمن خبر داد.

صد‌ها نفر از مردم عدن (در جنوب یمن)، روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند به کاخ «المعاشیق» که مقر دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان سعودی) است، حمله کرده و اعتراض خود را به وضعیت معیشتی نامساعد این شهر اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار