فرمانده سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد:

همدلی مردم شرط پیروزی در جنگ اقتصادی است

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: از ابتدای مبارزات سیاسی منتج به پیروزی انقلاب تاکنون، وحدت ملی عامل اصلی فتوحات و پیروزی‌های تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این همدلی در عرصه جنگ اقتصادی هم تأثیرگذار است.
کد خبر: ۴۴۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در ارتباط تصویری با مراسم اهدای 60 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد که در پنجمین مرحله از سلسله رزمایش‌های کمک مؤمنانه قرارگاه مواسات و همدلی استان خراسان رضوی برگزار شده بود، اظهار داشت: از ابتدای مبارزات سیاسی منتج به پیروزی انقلاب تاکنون، وحدت ملی عامل اصلی فتوحات و پیروزی‌های تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این همدلی در عرصه جنگ اقتصادی هم تأثیرگذار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک جنبش نرم‌افزاری است و ملت ایران در زمان انقلاب با تمسک به این جنبش از کیان سیاسی خود دفاع کرد و پس‌ازآن در دوران دفاع مقدس از مرزهای سرزمینی و کیان امنیتی خود پاسداری نمود و اکنون با بهره‌گیری از همان الگوها می‌توان در عرصه اقتصادی هم نقش‌آفرینی نمود.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان با تقدیر از خدمات قرارگاه مواسات و همدلی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اراده انقلابی بسیجیان استان و فرماندهی واحد و یکپارچه در این استان باعث شده تا نهضت محرومیت‌زدایی بسیج با سرعت مضاعف پیگیری شود و امیدواریم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تازه مردمی بتوان در سال آینده شاهد ارتقای عملکرد قرارگاه باشیم.

سپاه پاسداران پیشتاز حرکت امدادگرانه در جامعه است

در ادامه این مراسم، آیت‌الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام‌ جمعه مشهد گفت: مراجعه مردم به ما و رفع نیاز آنان یک توفیق الهی است و امروز سپاه پاسداران و بسیجیان در متن این توفیق قرار دارند.

وی افزود: رویکرد حمایت از مظلومان و کمک به مستضعفان یکی از مبانی اساسی انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی، پیشتاز حرکت امدادگرانه در جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه قرارگاه‌های مواسات به دستور رهبر معظم انقلاب تأسیس شده‌اند، خاطرنشان کرد: گرچه تاکنون یک‌میلیون و 350 هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی توزیع‌شده است اما ارائه خدمت در این نظام محدودیت ندارد و باید تمام توان خود را برای پیگیری اهداف قرارگاه به کار بگیریم.

وی ادامه داد: جمع‌آوری، سازمان‌دهی و توزیع این بسته‌ها در کنار شناسایی خانواده‌های هدف ازجمله اموراتی است که به همت بسیجیان و به فرماندهی سپاه امام رضا (ع) انجام می‌شود و روحیه انقلابی مجاهدان فعال در قرارگاه مواسات استان، سختی‌های کار را آسان کرده و توزیع بسته‌ها را به بهترین نحو ممکن اجرایی می‌کند.

شایان ذکر است که پنجمین مرحله رزمایش قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه با مشارکت سپاه امام رضا (ع)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و به همت بسیجیان استان، با رمز «یا قمر بنی‌هاشم» برگزار و 60 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های محروم در نقاط حاشیه‌ای شهر مشهد توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار