مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی مطرح کرد؛

برگزاری ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در ۴۰ هفته دفاع مقدس

کریمی گفت: مناسبت‌های زیادی در طی ۴۰ هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس وجود داشت که در ابعاد مختلف برای اقشار مردم فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس تبیین شد که بیش از پنج هزار برنامه شاخص فرهنگی در طول چهل هفته برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 18March 2021

بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در طول چهل هفته دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در آخرین نشست ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی در سال ۹۹ اظهار داشت: فرا رسیدن روز چهارم ماه مبارک شعبان میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) که مزین به نام جانبازان عزیز است فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تجلیل از بزرگمردانی است که در مقاطعی از انقلاب مردانه مقاومت کردند و حماسه های بزرگی خلق کردند.

وی افزود: جانبازان عزیز سرمایه های راهبردی نظام اسلامی هستند و همچون چراغی پرفروغ سیره و رفتار آنها برای نسل امروز و فردا قابل الگوبرداری است.

کریمی گفت: جانبازان شهیدان زنده ای هستند که مجاهدت ها و فداکاری های آنها همواره پیش روی ملت ایران و نظام اسلامی است و امروز دو وظیفه مهم در قبال جانبازان نباید فراموش شود که وظیفه اول خدمت مخلصانه و صادقانه است و دوم بهره گیری از خاطرات و تجربه های ارزشمند آنها که باید در ابعاد مختلف برای جوانان تبیین شود.

وی بیان کرد: امسال با قرار گرفتن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مرکزی برنامه های بسیار خوب و اثرگذاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد و فضای استان مرکزی در طول یکسال بار دیگر معطر به شهدا و دفاع مقدس شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یکی از بزرگترین کمک هایی که در سالجاری به ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس انجام شد ساختار و سازمان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان بود چراکه بستر بسیاری از فعالیت ها توسط جریان کنگره آماده شده بود و این بستر توانست ما را در کشور پیشگام کند.

وی افزود: از سوم خرداد ماه سال ۹۹ تا امروز برنامه های ستاد چهل سالگی با مشارکت همه جانبه دستگاه ها و نهادها برگزار شد که موفقیت در اجرای ماموریت ها چشمگیر بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: مناسبت های زیادی در طی این چهل هفته وجود داشت که در ابعاد مختلف برای اقشار مردم فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس تبیین شد که بیش از ۵ هزار برنامه شاخص فرهنگی در طول چهل هفته برگزار شد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به قرار گرفتن در چهل و یکمین سالگرد گرامی داشت دفاع مقدس برنامه های شاخص و متنوعی در نظر گرفته شده که با محوریت کنگره شهدای استان مرکزی انجام خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات همه افراد، دستگاه ها، نهادها، موسسه ها، رسانه ها و کلیه کسانی که در طول یک سال گذشته برای باشکوه تر برگزار شدن برنامه های ستاد چهل سالگی استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ما همکاری داشتند تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوریم و در همین جا دعوت می کنیم در سال آینده ما را در این راستا یاری دهند تا بتوانیم رسالت خود را در قبال فرهنگ دفاع مقدس به درستی به جا آوریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها