امام جمعه مهریز:

مردم به دولت جوان و انقلابی رای دهند

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» گفت: مردم برای برون‌رفت از مشکلات و خنثی‌کردن جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی دشمنان باید در انتخابات ۱۴۰۰ به دولتی متدین، متخصص، انقلابی، دلسوز و جوان رای دهند.
کد خبر: ۴۴۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ - 19March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز که با رعایت نکات بهداشتی در مسجد جامع ولی عصر (عج) شهرستان برگزار شد بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها از مردم خواستار بصیرت و هوشیاری در انتخابات و گزینش افراد انقلابی و خادم واقعی مردم و جامعه اسلامی شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت جوان و انقلابی به منزله افرادی است که بدون وابستگی جناحی و گروهی فقط مصالح نظام، کشور، انقلاب‌اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار می‌دهند تصریح کرد: هدفشان فقط رضایت مردم و خداست و در عمل در مقابل غرب و آمریکا ایستادگی می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم فداکار با همه مشکلات معیشتی و اقتصادی در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب اصلح یک رسالت مهم عموم شهروندان در سال ۱۴۰۰ است و بدون شک بار دیگر شاهد خلق حماسه ماندگار در جامعه دینی خواهیم بود.

محی‌الدینی به وضعیت بازار و گرانی برخی کالاهای ضروری زندگی مردم به خصوص در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت: وجود برخی ضعف‌ها در توزیع کالاها نشان دهنده عدم نظارت کافی، سوء مدیریت‌ها و بی‌توجهی به خواست و نیاز آحاد مردم است.

وی بیان کرد: کرونا، سوء مدیریت و تحریم قطعا در گرانی‌ها موثر است ولی اصلا برای کشور اسلامی پذیرفته نیست که همچنان شاهد برخی مشکلات عدیده اقتصادی و گرانی‌ها در کشور باشیم و باید مسئولان بیش از گذشته هم در بعد نظارت و هم برخورد با سودجویان بکوشند.

امام‌جمعه مهریز از تمامی کسانی که در مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف در سال‌جاری به خصوص در حوزه بهداشت و درمان و گروه‌های مردمی و جهادی و برگزاری رزمایش‌های مواسات و کمک مومنانه که به فرموده مقام معظم رهبری در شهرستان شکل گرفت قدردانی کرد.

محی‌الدینی به اعیاد شعبانیه و اهمیت توجه به مسایل فرهنگی و ضرورت نظارت بر استفاده از فضای مجازی برای پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های مرتبط با آن اشاره و همکاری عموم مردم و مسئولان به خصوص خانواده‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها